مقاله: طرز تهیه انواع دسر با ژله، خوشمزه و آسان

به گزارش تنها پیامک، ژله های رنگی را از ظرف خارج کنید، برای اینکار لبه های ژله را با چاقو جدا نموده و در یک ظرف بزرگتر مقداری آب جوش بریزید، ظرف ژله را به مدت 5 ثانیه تا نیمه در آب جوش فرو کنید و بلافاصله آن را برگردانید. سپس ژله را به صورت مکعب های کوچک برش بزنید.

مقاله: طرز تهیه انواع دسر با ژله، خوشمزه و آسان

سپس مقداری کیک اسفنجی به آن اضافه کنید، در لایه های بعدی ژله و توت فرنگی قرار دهید و مجددا پودینگ، به همین ترتیب پیش بروید تا لیوان پر گردد.

به منظور تهیه این کیک برای یک قالب یک لیتری، به 30 الی 40 دقیقه زمان (این مدت شامل زمانی که ژله باید در یخچال بماند، نمی گردد) و موادی که در جدول زیر است، احتیاج دارید.

دسر های بسیار متنوعی را می توان با ژله تهیه کرد، در این مطلب بیشتر به انواع دسر با ژله که هواداران بیشتری دارند و به راحتی تهیه می شوند، پرداخته شد.

طرز تهیه پودینگ ساده یا وانیلی راحت بوده و در زمان اندکی آماده می گردد.

اکنون ژل های رنگی را در قالبی به گنجایش یک لیتر بریزید (یک لیتر معادل 4 لیوان آب است، بنابراین اگر این مقدار آب در قالب نهاده شد، گنجایش آن کافی خواهد بود)، سپس ژله آلوئه ورا را اضافه کنید و قالب را در یخچال قرار دهید. اگر گنجایش قالب بیشتر باشد و مقداری از آن خالی بماند، تکه های ژله در بالای ظرف قرار می گیرند و ظاهر دسر به فرم دلخواه نمی گردد.

منبع مقاله: طرز تهیه انواع دسر با ژله، خوشمزه و آسان

انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1917

به "مقاله: طرز تهیه انواع دسر با ژله، خوشمزه و آسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: طرز تهیه انواع دسر با ژله، خوشمزه و آسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید