نظریان: احمدی در مانش دوم با ریسک اسکی کرد، کسب نتایج خوب نیازمند امکانات و زیرساخت است

به گزارش تنها پیامک، رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: اگر انتظار داریم اتفاقات خوبی بیفتد، باید امکانات، تجهیزات و پشتیبانی خوبی داشته باشیم.

نظریان: احمدی در مانش دوم با ریسک اسکی کرد، کسب نتایج خوب نیازمند امکانات و زیرساخت است

به گزارش خبرنگاران، عباس نظریان درباره عملکرد عاطفه احمدی بانوی ملی پوش اسکی ایران در بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن گفت: طبق برنامه ریزی اجرا شده و با توجه به اینکه اولین حضور این ورزشکار در المپیک بود، قرار بود احمدی در مانش اول کنترلی تر اسکی کند، چون شرایط پیست نسبت به آنچه در کشور داریم، فرق دارد. در واقع او با این کار اوت نکند و زمان خوبی داشته باشد. این رخ داد و احمدی در مانش اول اسکی خوبی داشت و از خط پایان عبور کرد. نکته مهم اینکه در همین مانش 30 نفر اوت کردند.

وی افزود: برنامه دوم این بود که احمدی در مانش دوم با قدرت تمام اسکی کند. او خیالش راحت بود که از مانش اول عبور کرده، به همین دلیل سعی کرد با سرعت و توان بیشتر اسکی کند تا نتیجه خوب بگیرد. زمانی که با ریسک اسکی می کنید، ممکن است این اتفاق بیفتد که اوت و خطا کنید؛ همان اتفاقی که برای اسکی بازان بزرگ دنیا رخ داد و چهره های سرشناسی نتوانستند اسکی خوبی داشته باشند و اوت کردند. جامعه اسکی و اسکی بازان همه می دانند که چنین موارد و اتفاقاتی رخ می دهد.

رئیس فدراسیون اسکی با اشاره به رقابت دو اسکی باز دیگر ایران در روزهای آینده گفت: حسین ساوه شمشکی تمرینات خوبی را در پکن پشت سر می گذارد. در صحبتی که با او داشتم، این ورزشکار به لحاظ روحی و جسمی و فنی شرایط خوبی دارد. امیدوارم از تجربه اش در دوره های گذشته استفاده کند و نتیجه خوبی در پی داشته باشد. خودش احساس خوبی دارد و فکر می کند زمان خوبی به ثبت برساند و عملکرد خوبی داشته باشد.

نظریان درباره نماینده سوم کشورمان نیز عنوان کرد: دانیال ساوه شمشکی در صحرانوردی، جهت را چند بار با مربی اش تمرین کرده است. او می گفت آمادگی روحی و روانی خوبی دارد و این امید وجود دارد که با انگیزه در اولین حضورش در المپیک زمستانی نتایج خوبی بگیرد.

وی در پایان گفت: اگر انتظار داریم اتفاقات خوبی بیفتد، باید امکانات، تجهیزات و پشتیبانی خوبی داشته باشیم و زیرساخت های خوبی فراهم کنیم تا ورزشکاران در رویدادهای بزرگ بتوانند نتایج خوبی بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2568

به "نظریان: احمدی در مانش دوم با ریسک اسکی کرد، کسب نتایج خوب نیازمند امکانات و زیرساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظریان: احمدی در مانش دوم با ریسک اسکی کرد، کسب نتایج خوب نیازمند امکانات و زیرساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید