نمایشگاه صنایع دستی یکی از تخصصی ترین نمایشگاه ها است

به گزارش تنها پیامک، رئیس ستاد برگزاری سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی (عیدانه) گفت: من سه دوره افتخار برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی را دارم و در سی و یکمین دوره این نمایشگاه بالغ بر 9700 متر فضای نمایشگاهی طراحی شده است به نظر من این نمایشگاه یکی از تخصصی ترین نمایشگاه ها است.

نمایشگاه صنایع دستی یکی از تخصصی ترین نمایشگاه ها است

ادریس مازندرانی، امروز آدینه 17 اسفند 97 در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم از سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: نمایشگاه ملی صنایع دستی یکی از تخصصی ترین نمایشگاه های صنایع دستی جهان است تولیدنمایندگان صنایع دستی حاضر در این نمایشگاه محصولات خود را به صورت مستقیم به بازدیدنمایندگان و خریداران عرضه می نمایند.

رئیس ستاد برگزاری سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی اظهار کرد: پایه تولیدات صنایع دستی از نمایشگاه ملی صنایع دستی به بازار داخلی، بازار خرده فروشی و دوست داران صنایع دستی علی الخصوص تجار معرفی و عرضه می گردد.

او اضافه کرد: صادرات صنایع دستی کشور در سال های اخیر با وجود شرایط حاکم بر کشور با توجه به آمار اعلام شده افزایش داشته است.

مازندرانی، برنامه ریزی منسجم سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی را نتیجه ایده های ارائه شده از طرف معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی دانست و اظهار کرد: سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از لحاظ نحوه اجرا با دوره های قبلی این نمایشگاه قابل مقایسه نیست و ما به معاونت صنایع دستی تقاضا کردیم که در سالهای آینده نمایشگاه ملی صنایع دستی را به نمایشگاه بین المللی ارتقت بدهیم تا فضای مناسبی برای تبادل تجربیات هنرمندان کشورمان با هنرمندان سایر کشورها باشد البته نمایشگاه ملی صنایع دستی هم اکنون نیز میزبان خوبی لرای گردشگران ، تجار و هیات های منطقه ای و بین المللی است.

او اظهار داشت: نمایشگاه عیدانه سال جاری صنایع دستی نسبت به نمایشگاه عیدانه پارسال بیش از50درصد رشد متراژی داشته است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 285

به "نمایشگاه صنایع دستی یکی از تخصصی ترین نمایشگاه ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه صنایع دستی یکی از تخصصی ترین نمایشگاه ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید