هجوم مردم برای خرید یک ماشین گرانقیمت، پیش فروش تا 2 سال پر شد

به گزارش تنها پیامک، خودرو های رولزرویس اسپکتر که به تازگی فراوری شده یا در حال فراوری هستند، به علت موج بالای تقاضا برای خرید، تا سال 2025 فروخته شد. دست ساز بودن و پر هوادار بودن این خودرو های فوق العاده لوکس از دلایل عمده تاخیر در تحویل آن ها به مشتریان اعلام شده است.

هجوم مردم برای خرید یک ماشین گرانقیمت، پیش فروش تا 2 سال پر شد

به گزارش همشهری آنلاین، رولزرویس اسپکتر اولین خودروی برقی کمپانی رولز رویس است و در بخش خاص خود قرار می گیرد. به گفته سازنده، این رولزرویس یک سدان سوپر کوپه فوق لوکس است که از دو موتور چهار چرخ متحرک استفاده می نماید و می تواند 577 اسب بخار یا 900 نیوتن متر گشتاور را ارائه دهد.

در ابتدا، برد این خودرو با یک بار شارژ حدود 418 کیلومتر اعلام شده بود، اما طی یک جلسه رسانه ای، مدیرعامل رولزرویس گفت که 500 کیلومتر برد برای مشتریانش بیش از مقدار کافی خواهد بود، زیرا در غیر این صورت باید در هنگام طراحی اسپکتر تغییرات زیادی انجام گردد. بنابراین، این شرکت روی بهبود شرایط آیرودینامیک این خودرو تمرکز کرد.

در این جلسه، مدیر عامل رولز رویس گفت که تقاضا برای اسپکتر تمام برقی بیشتر از حد انتظار است، بنابراین مشتریانی که اکنون سفارش می دهند ممکن است خودروی خود را در سال 2025 دریافت نمایند. اولین محموله ها برای سه ماهه چهارم 2023 برنامه ریزی شده است، اما این خودرو ها متعلق به افرادی است که برای اولین بار سفارش داده اند.

غیر معمول نیست که بیش از یک سال، شاید حتی یک سال و نیم برای دریافت خودرو های لوکس منتظر بمانید، اما مشتریان خشنود نخواهند شد که بدانند خودروی فوق العاده ای که تا دو سال دیگر وارد بازار می گردد. با این حال، این یکی از جذابیت های اصلی رولزرویس است. وسایل نقلیه دست ساز آن که ساخت آن موقع زیادی را می طلبد.

رولزرویس معمولاً ظرف مدت 12 تا 15 ماه تحویل می گردد، اما اسپکتر به وضوح یک مورد خاص است، ناگفته نماند تمام سفارشی سازی ها و ویژگی های موجود برای خودرو کمی پیچیدگی فراوری آن را اضافه می نماید و باعث تاخیر بیشتر در تحویل این خودروی فوق لوکس می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 خرداد 1402 بروزرسانی: 4 خرداد 1402 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3194

به "هجوم مردم برای خرید یک ماشین گرانقیمت، پیش فروش تا 2 سال پر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجوم مردم برای خرید یک ماشین گرانقیمت، پیش فروش تا 2 سال پر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید