تور دبی: هزینه اقامت در هتل القصر دبی برای ایرانی ها

به گزارش تنها پیامک، خبرنگاران- هتل القصر دبی یکی از لوکس ترین گزینه ها برای اقامت در این شهر است. یک شب اقامت در این هتل به پول خودمان دست کم 13 میلیون تومان هزینه دارد درحالی که با کمتر از یک میلیون تومان می گردد سراغ هتل های سه ستاره دبی رفت. هتل القصر دبی به سبک شهر های قدیمی عربی با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد دلار سال 2005 افتتاح شد و در فضای آن 75 بوتیک و 44 رستوران وجود دارد. چیزی که هتل القصر دبی را به گزینه گران قیمت برای ایرانی ها تبدیل می نماید، هزینه نیم میلیاردی برای رزرو بعضی اتاق ها و سوئیت های آن است.

تور دبی: هزینه اقامت در هتل القصر دبی برای ایرانی ها

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگاران، هزینه یک شب اقامت در اتاق های هتل القصر دبی حداقل 13 میلیون تومان است. این هزینه بابت رزرو اتاق یک نفره است که خدمات ارائه شده به مسافر شامل وای فای و پارکینگ است و با اضافه شدن صبحانه، رقم پرداختی به 19 میلیون و 200 هزار تومان می رسد. حداقل هزینه ای که طی روز های آینده برای رزرو اتاق های دونفره و سه نفره در هتل القصر دوبی پرداخت می گردد، به ترتیب 17 میلیون و 600 هزار تومان و 20 میلیون و 150 هزار تومان درنظر گرفته شده است. حالا اگر تعداد مسافران به پنج نفر برسد، باید سراغ رزرو سوئیت های این هتل رفت. آنوقت حداقل هزینه ای که بابت رزرو یک شب سوئیت در هتل القصر دبی باید پرداخت گردد، 485 میلیون تومان است. این رقم بدون درنظر گرفتن هزینه صبحانه است. اگر این سوئیت را با دو وعده غذایی در روز رزور کنید، آنوقت موقع تحویل اتاق باید نزدیک 490 میلیون تومان بپردازید.

اقامت در اتاق های هتل القصر دبی گاهی بیشتر از نیم میلیارد تومان بابت یک شب هزینه دارد. رزرو سوئیت لوکس پنج نفره در این هتل شبی 520 میلیون تومان آب می خورد. البته این نرخ با احتساب هزینه صبحانه اعلام شده و هزینه ناهار و شام جداگانه محاسبه می گردد. رزرو گران ترین اتاق یک نفره هتل القصر دبی 512 میلیون تومان آب می خورد. به مسافر این اتاق هر روز دو وعده غذایی داده می گردد و صبحانه و ترانسفر فرودگاهی از دیگر امکانات این اتاق است. گران ترین سوئیت های دو نفره و سه نفره در هتل القصر دبی به ترتیب 519 میلیون تومان و 520 میلیون تومان خرج روی دست ایرانی ها می گذارد.

رزرو اتاق ها و سوئیت های هتل القصر دبی برای ایرانی ها شبی 13 تا 520 میلیون تومان هزینه دارد. رقم 13 میلیون تومان برای مقرون به صرفه ترین اتاق های یک نفره درنظر گرفته شده و گران ترین سوئیت های پنج نفره را هتل القصر شبی 520 میلیون تومان حساب می نماید. این وسط رزرو اتاق لوکس یک نفره به همراه صبحانه 30 میلیون تومان هزینه دارد. هزینه رزرو سوئیت دونفره با ویو دریا در این هتل تقریبا 35 میلیون تومان است و با 50 میلیون تومان می گردد یکی از سوئیت های یک نفره این هتل را رزرو کرد که ترانسفر فرودگاهی، صبحانه و دو وعده غذایی در روز جزو امکانات آن است.

مشخصات اتاق های هتل القصر دبی

اتاق

امکانات

قیمت هر شب

یک نفره

-

13 میلیون تومان

دو نفره

-

17 میلیون و 600 هزار تومان

سه نفره

-

20 میلیون و 150 هزار تومان

یک نفره رو به دریا

صبحانه

30 میلیون تومان

سوئیت دونفره رو به دریا

صبحانه

35 میلیون تومان

سوئیت سه نفره رو به دریا

صبحانه

50 میلیون تومان

یک نفره رو به دریا

صبحانه و دو وعده غذایی

512 میلیون تومان

دو نفره رو به دریا

صبحانه و دو وعده غذایی

519 میلیون تومان

سه نفره رو به دریا

صبحانه و دو وعده غذایی

520 میلیون تومان

سوئیت پنج نفره رو به دریا

صبحانه - ترانسفر فرودگاهی

520 میلیون تومان

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3040

به "تور دبی: هزینه اقامت در هتل القصر دبی برای ایرانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: هزینه اقامت در هتل القصر دبی برای ایرانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید