هزینه 35 هزار پوندی منچسترسیتی برای ایاب و ذهاب هوادارانش

به گزارش تنها پیامک، باشگاه منچسترسیتی برای اینکه در بازی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس از حمایت هوادارانش برخوردار باشد، حاضر شده رقم قابل توجهی هزینه کند.

هزینه 35 هزار پوندی منچسترسیتی برای ایاب و ذهاب هوادارانش

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان، باشگاه منچسترسیتی گفت بودجه ای 35 هزار پوندی را برای کمک به سفر هوادارانش به لندن برای تشویق این تیم برابر لیورپول در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس اختصاص داده است.

سیتی که امیدوار است امسال هفتمین قهرمانی اش در رقابت های جام حذفی انگلیس را کسب کند، سه هفته دیگر در ومبلی به مصاف لیورپول خواهد رفت اما به دلیل عملیات عمرانی برای بازسازی خطوط ریلی حدافاصل میان شهر منچستر تا لندن، تا مدتی مسافران قادر نخواهند بود با قطار، خودشان را به مرکز برسانند. در همین حال هواداران لیورپول هم برای سفر به لندن دچار مشکلاتی هستند و به همین دلیل درخواست هایی برای تغییر محل برگزاری بازی و انتقال آن به ورزشگاه اولدترافورد صورت گرفته است.

اگر بازی روز شنبه برگزار شود که احتمال آن بسیار زیاد است، آخرین قطاری که از لندن به مقصد لیورپول ساعت 19:35 به وقت محلی حرکت خواهد کرد که درست دقایقی پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی در 90 دقیقه است. با تمام اینها، اتحادیه فوتبال انگلیس به عنوان متولی برگزار این بازی تأکید کرده که این مسابقه در موعد و مکان مقرر آغاز خواهد شد.

به همین دلیل باشگاه سیتی برای اینکه از حمایت هوادارانش محروم نشود، اعلام کرده که فعلاً 50 دستگاه اتوبوس که ممکن است تعدادشان بیشتر شود، فراهم کرده تا به انتقال هوادارانش از منچستر به لندن و بالعکس کمک کند. طبق اعلام باشگاه، هزینه رزرو هر جایگاه در این اتوبوس ها 40 پوند است.

طبق برآورد نشریه سان، باشگاه سیتی با این تصمیم بخشی قابل توجهی از هزینه سفر هوادارانش به لندن را متحمل می شود که رقم آن به 35 هزار پوند می رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2945

به "هزینه 35 هزار پوندی منچسترسیتی برای ایاب و ذهاب هوادارانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه 35 هزار پوندی منچسترسیتی برای ایاب و ذهاب هوادارانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید