تور چین: هند 54 اپلیکیشن چینی را ممنوع نمود

به گزارش تنها پیامک، خبرنگاران- هند 54 اپلیکیشن چینی را با اشاره به تهدید آنها برای امنیت ملی، ممنوع نمود.

تور چین: هند 54 اپلیکیشن چینی را ممنوع نمود

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، وزارت فناوری اطلاعات هند اپلیکیشن هایی شامل برنامه های متعلق به شرکت های فناوری بزرگ چین مانند تنسنت، علی بابا و نت ایز را ممنوع نمود. این اپلیکیشن ها نسخه های مشابه 267 برنامه ای هستند که در سال 2020 ممنوع شده بودند یا قابلیتهای مشابه آنها را دارند. این وزارتخانه اعلام نموده است این 54 اپلیکیشن اجازه های مختلفی دریافت نموده و اطلاعات حساسی را جمع آوری می نمایند.

این اقدام با ادامه پیدا کردن اختلافات طولانی مدت میان دو کشور هسته ای که با درگیری مرزی خونین در سال 2020 و کشته شدن سربازان هر دو طرف به اوج رسید، انجام گرفته است. درگیری مرزی باعث شد هند قوانین سخت گیرانه ای برای سرمایه گذاری های چینی وضع کند که شامل ممنوعیت اپلیکیشن های چینی بود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، هند و چین 3488 کیلومتر مرز مشترک در سراسر منطقه هیمالیا دارند که از زمان درگیری نظامی سال 2020 هزاران نیرو، تانک و تجهیزات نظامی از سوی هر دو کشور در آن مستقر شده است. تنشها میان دو کشور بالا مانده است و فرمانده ارتش هند ماه گذشته اعلام نموده بود ریسک حمله نظامی چین وجود دارد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2714

به "تور چین: هند 54 اپلیکیشن چینی را ممنوع نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: هند 54 اپلیکیشن چینی را ممنوع نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید