تور ارزان ایتالیا: ونیز گردشگران را به سمت اجتناب از استفاده از پلاستیک راهنمایی می نماید

به گزارش تنها پیامک، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، ونیز گردشگران را به سمت اجتناب از استفاده از پلاستیک راهنمایی می نماید.

تور ارزان ایتالیا: ونیز گردشگران را به سمت اجتناب از استفاده از پلاستیک راهنمایی می نماید

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

بطری های پلاستیکی معضل بسیار آزار دهنده ای است که در اقیانوس ها و همه جا دیده می گردد. استفاده از بطری های قابل شارژ می تواند معضل افزایش پلاستیک را در سفرهای طولانی کاهش دهد.

ونیز هر سال پذیرای میلیون ها بازدیدنماینده است. البته 28 تا 40 درصد از فراوری زباله در این شهر طی هر فصل سال ناشی از صنعت گردشگری آن است.

در حال حاضر، مقامات محلی ونیز برای مقابله با افزایش زباله ها استفاده از بطری های آب قابل شارژ را با جلب توجه گردشگران به شبکه وسیع فواره های آب آشامیدنی که در میادین و کوچه های شهر پراکنده اند، جلب می نمایند.

126 فواره در مرکز تاریخی شهر برپا شده که پیدا کردن آن آسان است. در واقع تقریبا در هر 100 متر یک فواره وجود دارد. البته برای یافتن آسان تر این فواره ها میتوان از اپلیکیشن نیز یاری گرفت تا نزدیکترین منبع آب را پیدا کرد.

تشویق به استفاده از آب آشامیدنی رایگان مطمئنا زباله کمتری فراوری می نماید. بعلاوه با استفاده از این روش، بطری های کمتری در شهر پراکنده خواهد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3046

به "تور ارزان ایتالیا: ونیز گردشگران را به سمت اجتناب از استفاده از پلاستیک راهنمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: ونیز گردشگران را به سمت اجتناب از استفاده از پلاستیک راهنمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید