گران ترین و لوکس ترین مقاصد گردشگری دنیا کجاست؟

به گزارش تنها پیامک، واضح و معین است که سفر پرهزینه می باشد. مهم است که بدانید بعضی از مقاصد سفر پرهزینه تر از بقیه هستند. دنیا مملو از مکان های بی پایانی برای سفر می باشد. اما حتما قبل از برنامه ریزی سفر تحقیق کنید تا بتوانید محدوده ای از هزینه های آن سفر را بدانید. اگر در خصوص مقاصد گران تر برای تعطیلات فکر می کنید، ما بعضی از گران ترین مقاصد دنیا برای تعطیلات را در سراسر دنیا گردآوری نموده ایم. برای شرکت در تورهای اروپا پاییز و زمستان می توانید با آژانس خبرنگاران تماس بگیرید.

گران ترین و لوکس ترین مقاصد گردشگری دنیا کجاست؟

10.نیویورک

نیویورک بدون تعجب یکی از محبوب ترین و گران ترین مقاصد دنیا برای تعطیلات است. نیویورک قلب بسیاری از صنایع ایالات متحده از جمله چندین صنعت فرهنگی می باشد. با آغاز نرخ های شبی 730 دلار برای یک هتل مجلل و میانگین قیمت برای یک هتل میانه 350 دلار، نیویورک مکانی برای مسافری نیست که در پی سفری ارزان می باشد.

9.پاریس

پاریس، به مقصدی محبوب برای بسیاری از مسافران تبدیل شده است. این شهر باسابقه ای طولانی و نقشی تاثیرگذار در شکل گیری اروپا و دنیای نو، معروفیت زیادی به عنوان شهر عاشقانه به دست آورده است. تمام محبوبیت پاریس به اوج خود رسیده که این شهر به یکی از گران ترین مقاصد دنیا برای تعطیلات تبدیل شده است. یک هتل برای اقامت تنها یک شب حدود 26000 دلار می باشد. برای تماشا این شهر زیبا می توانید در تور فرانسه شرکت کنید.

8.فیجی

برخلاف تصور رایج، فیجی فقط یک جزیره نیست، بلکه در واقع مجموعه ای از 332 جزیره است. فیجی به عنوان یکی از برترین مقاصد مسافرتی در اقیانوس آرام جنوبی و به عنوان یکی از منحصربه فردترین ها، معروفیت یافته است. بیشتر جزایر مبالغ هنگفتی را برای بازدید دریافت می نمایند. یکی از نمونه ها، جزیره مانتانگی می باشد، جزیره ای آتشفشانی نعل اسبی که تمام 240 هکتار را در برمی گیرد. بعضی استدلال می نمایند که این نوع تجملات دزدی است، اما با قیمت هایی که از 600 دلار در شب آغاز می گردد، بعید است که این فرار مجلل با بودجه بسیاری از مسافران تناسب داشته باشد.

7.جزایر ویرجین بریتانیا

جزایر ویرجین بریتانیا به عنوان یک زمین بازی غنی بریتانیایی معروفیت پیدا نموده اند. جزیره گوانا یکی دیگر از گران ترین مقاصد دنیا برای تعطیلات است. گوانا حدود 895 هکتار با سواحل سفید شنی و به طور میانه حدود 30 مهمان دارد. یک کلبه با چشم انداز دریا در فصل کم شبی 700 دلار برای شما هزینه می نماید. شما می توانید انتظار داشته باشید که در فصل اوج سال برای یک ویلا هزینه بسیار بیشتری بپردازید.

6.توسکانی

این بخش کم جمعیت از شبه جزیره ایتالیا به علت کمبود هتل، قیمت قابل توجهی دارد. آنها نه تنها انحصار بازار اینجا را در میان تاکستان های گسترده دارند، بلکه به علت زندگی گذشته خود به عنوان کاخ های بزرگ ایتالیایی، نرخ های بالایی را نیز تضمین می نمایند. ساعت را به عقب برگردانید و مانند خانواده سلطنتی ایتالیایی با اقامت در یکی از قلعه های تغییر شکل داده شده زندگی کنید.

5.بورا بورا

جزیره بورا بورا در پلی نزی فرانسه که با افراد مشهوری مانند نیکول کیدمن و وینس وان معروفیت دارد، برای مسافران صرفه جو طراحی نشده است. این جزیره با هتل هایی که شبی حدود 1000 پوند هزینه دارند، یکی گران ترین مقاصد دنیا برای تعطیلات می باشد.

4.سیشل

سیشل در واقع مجموعه ای از جزیره ها می باشد که در اقیانوس آرام قرار گرفته اند. تابستان بی سرانجام جزایر ارزان نیست. نه تنها سواحل شگفت انگیز، بلکه گران ترین هتل مجلل دنیا با شبی 6000 پوند را نیز در خود جای داده است. این رتبه بندی بر اساس یک آنالیز دنیای در خصوص حداقل قیمتی می باشد که یک زوج باید برای اقامت یک شب در مجلل ترین اقامتگاه های دنیا خرج نمایند.

3.دبی

سرزمین مجلل دبی دارای مجموعه ای از هتل های بزرگ است. بعضی از اتاق خواب ها حتی دارای چشم انداز زیر آب هستند. بیشتر اقامتگاه های اینجا برای هر شب 1000 پوند هزینه دارند. شما می توانید به معنای واقعی کلمه قایق را با یک قایق بادبانی 75 فوتی با نرخ ساعتی 1200 پوند به بیرون هل دهید.

2.موشا کی

این جزیره یکی از گران ترین مقاصد دنیا برای تعطیلات می باشد. دیوید کاپرفیلد توهم پرداز بزرگ، بیش از 50 میلیون دلار برای این جزیره اختصاصی پرداخت. او با یاری تیمی متشکل از معماران و طراحان این مجموعه فوق العاده را از سه جزیره به یک خلوتگاه مجلل خارج از دنیا تبدیل نموده است.

1.اسلو

اسکاندیناوی مترادف با هزینه است. حتی بدون ورود به رده های بالاتر لوکس نروژی، قیمت های روزانه در اسلو به طرز چشمگیری، گران هستند. سفرهای خصوصی از اینجا به آبدره ها یا طیف وسیعی از هتل های منحصربه فرد آن بیش از گنجاندن مرکز نروژ در فهرست ما را تضمین می نماید.

جمع بندی

در این مقاله به گران ترین مقاصد دنیا برای تعطیلات اشاره نمودیم. هیچ سفری یکسان نیست. شهرهای کوچک اسکاندیناوی مانند کپنهاگ و اسلو هنوز هم تقریبا از همه جا پرهزینه تر هستند. هرجایی که به طور موثر دنیا را مستعمره نموده باشد، احتمالا هزینه زیادی دارد و هرجایی که یک اقتصاد کامل حول محور گردشگری ایجاد نموده باشد، رقابتی خواهد بود.

منبع: ژیوار
انتشار: 23 مهر 1401 بروزرسانی: 23 مهر 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3094

به "گران ترین و لوکس ترین مقاصد گردشگری دنیا کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین و لوکس ترین مقاصد گردشگری دنیا کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید