پاس شگفتی سازی کرد، کار سختی در نیمه نهایی خواهیم داشت

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال سپاهان با شکست تیم پاس گرگان به عنوان نخستین تیم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی پلی آف را به دست آورد.

پاس شگفتی سازی کرد، کار سختی در نیمه نهایی خواهیم داشت

امیر غفور بازیکن تیم سپاهان پس از پیروزی تیمش مقابل پاس گرگان گفت: به تیم پاس تبریک می گویم. در نخستین سال حضورشان در لیگ برتر والیبال به مرحله پلی آف صعود کردند و شگفتی ساز شدند.

وی اضافه کرد: پاس گرگان در بازی دوم فوق العاده ظاهر شد. خوشحالم تیم سپاهان با ذهنیت قوی در این ملاقات آماده شد مخصوصاً در سرویس عملکرد خوبی داشتیم و پیروز شدیم جواز صعود به نیمه نهایی را به دست آوریم. امیدواریم در فرصت به جامانده آماده شویم چرا که بازی سختی در نیمه نهایی خواهیم داشت.

ملی پوش تیم سپاهان درباره مرحله نیمه نهایی گفت: یکی از دو تیم پیکان و شهرداری ارومیه حریف ما در نیمه نهایی خواهد بود. کار سختی خواهیم داشت. امیدوارم در یک هفته به جامانده تمرینات خوبی انجام و ریکاوری منظمی پشت سر بگذاریم. امیدوارم فرهاد قائمی به تیم اضافه گردد.

غفور در خاتمه درباره بازی فینال گفت: بازی به بازی پیش خواهیم رفت. در حال حاضر باید تمرکز خود را بر روی مرحله نیمه نهایی بگذاریم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2231

به "پاس شگفتی سازی کرد، کار سختی در نیمه نهایی خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاس شگفتی سازی کرد، کار سختی در نیمه نهایی خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید