چه تعداد تماشاگر، ما همه با هم هستیم را دیدند؟

به گزارش تنها پیامک، طبق اعلام روابط عمومی فیلم ما همه با هم هستیم، این فیلم در دو روز و نیم نمایش بیش از 125 هزار نفر مخاطب داشته است.

چه تعداد تماشاگر، ما همه با هم هستیم را دیدند؟

به گزارش خبرنگاران طبق گزارش رسیده، این فیلم سینمایی که از عید فطر در سینماهای کشور اکران شده است، بر اساس آمار رسمی سایت سینماشهر متعلق به وزارت ارشاد، در سه روز نخست اکران که اصطلاحاً با عنوان فروش افتتاحیه شناخته می گردد، با فروش بالغ بر یک میلیارد و 834 میلیون تومان، به رکورد پرفروش ترین اکران افتتاحیه سینمای ایران دست یافت.

پیش از این، فیلم سینمایی هزاپا با فروش یک میلیارد و 512 میلیون تومان و 125 هزار و 372 نفر مخاطب در سه روز رکورددار فروش افتتاحیه بود که ما همه با هم هستیم با فروش یک میلیارد و 834 میلیون تومان فروش و 126 هزار مخاطب، این رکورد را در سینمای ایران جابجا کرد. (با بلیت 20 هزار تومانی در روزهای تعطیل)

علاوه بر این، ما همه با هم هستیم پرفروش ترین فیلم اکران عید فطر است که در روز نخست نمایش نیز با فروش 664 میلیون تومانی، رکورد بالاترین فروش روز اول که با 505 میلیون تومان به ساعت 5 عصر تعلق داشت، را شکست!

ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی سیدرضا میرکریمی، داستانی جالب از موقعیت تراژیک سقوط یک هواپیما را روایت می نماید که هر یک از مسافران آن رازهایی دارند؛ رازهایی که قرار نیست تا ابد پنهان بماند!

مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، جواد عزتی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی خوشحال، رضا ناجی، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله خوشحالی، محمدمهدی حسینی نیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح اللهی، شیوا بلوچی، دانیال کاظمی و گیلدا ویشکی بازیگران این فیلم به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی سیدرضا میرکریمی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 190

به "چه تعداد تماشاگر، ما همه با هم هستیم را دیدند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه تعداد تماشاگر، ما همه با هم هستیم را دیدند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید