ژاوی: پیروزی برابر اتلتیکو یک نقطه تحول در بارسلونا است

به گزارش تنها پیامک، سرمربی بارسلونا پیروزی برابر اتلتیکو مادرید را بسیار ارزشمند توصیف کرد. او همچنین از هواداران تیمش خواست که از دمبله حمایت کنند.

ژاوی: پیروزی برابر اتلتیکو یک نقطه تحول در بارسلونا است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت، بارسلونا در حساس ترین بازی هفته بیست و سوم لالیگا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و توانست با نتیجه 4 بر دو به پیروزی دست پیدا کند.

ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: این فراتر از یک پیروزی برای ما است. هواداران، کادر فنی و بازیکنان به شدت به چنین پیروزی بزرگی نیاز داشتند. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. این پیروزی یک نقطه تحول بزرگ در تیم است.

او ادامه داد: از هواداران می خواهم که از عثمان دمبله حمایت کنند. اکنون زمان کمک کردن به این بازیکن است. امیدوارم که هواداران سوت زدن علیه او را متوقف کنند و به این بازیکن کمک کنند تا عملکرد خوبی در تیم داشته باشد.

ژاوی در انتها گفت: بازی سختی برابر اتلتیکو داشتیم. باوجود آنکه دو بار دروازه ما باز شد اما خوب دفاع کردیم. امشب ما توانستیم مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهیم. آدام ترائوره می تواند کمک بسکمک به ما کند. او از نظر بدنی یک هیولا است و قطعا این توان بدنی بسیار بالا به درد ما خواهد خورد.

بارسلونا با پیروزی که در این بازی به دست آورد 38 امتیازی شد تا به رده چهارم جدول رده بندی صعود کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2533

به "ژاوی: پیروزی برابر اتلتیکو یک نقطه تحول در بارسلونا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: پیروزی برابر اتلتیکو یک نقطه تحول در بارسلونا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید