کنترل روزانه کولر تمامی قطارهای مترو

به گزارش تنها پیامک، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: برای رفاه حال بیشتر مسافران کولر تمامی قطارهای مترو طی روز در چند مرحله کنترل می شوند.

کنترل روزانه کولر تمامی قطارهای مترو

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران فرنوش نوبخت، با اعلام اینکه هواساز ایستگاه های مترو به منظور خنک کردند فضای ایستگاه ها فعال هستند. اضافه کرد: کولر تمامی قطار ها طی چند مرحله کنترل می شوند تا با توجه به گرم شدن هوا، شهروندان راحت تر از ماسک استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طبق ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا از امروز ادارات با تمامی ظرفیت آغاز به کار کرده اند توضیح داد: استفاده از ماسک از 16 فر وردین ماه 99 که کار در سطح جامعه آغاز شد ابلاغ شد.

وی اضافه کرد: طبق تاکید مجدد رییس جمهور استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی الزامی است و ما نیز در 127 ایستگاه مترو تهران و حومه غرفه های عرضه ماسک را ایجاد کرده ایم و در صورتی که شهروندی فاقد ماسک باشد می تواند نسبت به تهیه آن اقدام کند.

نوبخت گفت: اجبار استفاده از ماسک در راستای حفظ سلامت شهروندان است که به صورت جدی در شبکه مترو پیگیری می شود.

وی در ادامه از مسافران خواست تا زمان سفر خود را مدیریت کنند و گفت برای افزایش رفاه حال شهروندان در هنگام استفاده از متروی تهران سرفاصله حرکت قطار ها را در خوط دو و سه کاهش داده ایم و امیدوارم با این کار شاهد کم شدن ازدحام جمعیت در ایستگاه های متروی تهران باشیم.

لازم به توضیح است در حال حاضر سرفاصله حرکت قطار ها در خطوط 1و 4 سه و نیم دقیقه است ودر خط دو از سه و نیم دقیقه به سه دقیقه و در خط سه از هفت دقیقه به شش دقیقه کاهش یافته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1047

به "کنترل روزانه کولر تمامی قطارهای مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل روزانه کولر تمامی قطارهای مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید