10 استارت آپ گردشگری در Booking.com به رقابت می پردازند

به گزارش تنها پیامک، 10 استارت آپ از کشورهای مختلف دنیا در حوزه گردشگری در برنامه شتابدهی Booking.com پذیرفته شدند. این استارت آپ ها مورد حمایت این شرکت قرار خواهند گرفت.

10 استارت آپ گردشگری در Booking.com به رقابت می پردازند

شرکت (Booking.com) اعلام نموده است که 10 استارت آپ در حوزه گردشگری در برنامه شتابدهی 2018 این شرکت حضور خواهند داشت. این استارت آپ ها در ماه می در آمستردام به رقابت با یکدیگر می پردازند. این برنامه شتابدهی در سال گذشته آغاز به کار کرد و تا به امروز پیروز بوده است. این برنامه شتابدهی در 3 هفته برگزار خواهد شد و شامل سخنرانی ها، ورکشاپ ها (کارگاه های آموزشی) و منتورینگ (آموزش به وسیله استادان با تجربه) خواهد بود. در نهایت حدود 6 هزار دلار یاری هزینه از Booking.com و 2 میلیون و 500 هزار دلار جذب سرمایه خواهند داشت و به رشد استارت آپ یاری خواهد شد.

گیلان تانز مدیرعمل شرکت Booking.com در اینباره گفته است:

در فصل بهار همراه با 10 استارت آپ خلاق در آمستردام خواهیم بود. همکاری با آن ها نه تنها به این کارآفرینان جوان یاری خواهد نمود تا رشد سریع تری داشته باشند، به ما نیز انگیزه می دهد تا از آن ها تاثیر بگیریم. هدف ما ایجاد شبکه ای پایدار با یاری افراد خلاق و تکنولوژی برای توسعه در حوزه گردشگری در سراسر دنیا است. با فعالیت مستمر سعی می کنیم تا مقصدهای گردشگری منحصر به فردی را معرفی کنیم که برای همگان دوست داشتنی و مجذوب نماینده باشد.

صدها نفر از سراسر دنیا برای رقابت در این برنامه شرکت کردند و در نهایت 10 استارت آپ از 6 کشور دنیا انتخاب شدند تا به رقابت نهایی بپردازند. کسب و کار این تیم ها، ایده هایی خلاقانه در بازارهایی متنوع است که با یاری تکنولوژی به برطرف مسائل مسافران و توزیع عادلانه فرصت های گردشگری می پردازند. تمامی شرکت نمایندگان در طی چندماه از هدایت های مربیان متخصص Booking.com بهره مند می شوند و فرصت همکاری با این شرکت را خواهند داشت. کارکنان این شرکت در کنار تیم ها قرار خواهند گرفت و در به تحقق رساندن خلاقیت ها و ابتکارات فعالیت خواهند کرد تا بتوانند تاثیر مثبتی در دنیا ایجاد نمایند. 10 استارت آپ منتخب به توضیح ذیل هستند:

Community Homestay Network

از کشور نپال

شبکه اجتماعی اقامت یک پلتفرم برای مسافران است که تمرکز اصل اش بر توانمندسازی زنان و تجربه فرهنگ بومی است. این شرکت با همکاری شرکت های گردشگری منطقه ها مختلف به فعالیت می پردازد.

Global Himalayan Expedition

از کشور هند

این استارت آپ در جهت دسترسی به منابع پاک فعالیت می نماید. بعلاوه به آموزش آنلاین جوامع ساکن کوهستان در هیمالیا می پردازد و به آن ها یاری می نماید تا به مسافران هدایت دهند.

HiveSters

از کشور تایلند

این استارت آپ قطب گردشگری فرهنگی در تایلند خواهد بود و مسافران را به بومی ها معرفی می نماید تا با فرهنگ تایلند آشنا شوند.

Hotel Con Corazón

از کشور هلند

این هتل بوتیک با 15 اتاق در نیکاراگوئه در سال 2008 آغاز به کار کرد و هدفش تامین هزینه های پروژه های آموزشی بچه ها کم بضاعت است.

Keteka

از کشور آمریکا

این استارت آپ بازاری برای رزرو آنلاین منطقه ها گردشگری منحصر به فرد و بومی است.

KITRO

از کشور سوئیس

اولین سیستم اتوماتیک ارزیابی غذاهای هدر رفته در رستوران ها و هتل ها است.

Reflow

از کشور هلند

این استارت آپ به جمع آوری زباله های پلاستیکی می پردازد و آ ن ها را به مواد لازم پرینترهای سه بعدی تبدیل می نماید تا از آن ها ملزومات گردشگران را بسازد.

Women on Wheels

از کشور هند

این ایده به زنان کم بضاعت هند یاری می نماید تا بتوانند در سطح شهر سیستم حمل و نقلی برای مسافران ترتیب دهند و برای مسافران رانندگی نمایند.

Tastemakers

از کشور آمریکا

بومی های آفریقا را به گردشگران معرفی می نماید تا از مکان ها و فرهنگ های خارق العاده آنجا بهتر تماشا نمایند.

Wheel the World

از کشور آمریکا

این استارت آپ به افراد کم توان و معلول یاری می نماید تا سفرهای ماجراجویانه را تجربه نمایند.

منبع: کجارو / traveldailymedia.com
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1997

به "10 استارت آپ گردشگری در Booking.com به رقابت می پردازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 استارت آپ گردشگری در Booking.com به رقابت می پردازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید