آشنایی با تعدادی از زیباترین باغ های ژاپنی

به گزارش تنها پیامک، ژاپن یکی از کشورهای شرق قاره آسیا بوده و پایتخت آن توکیو بحساب می آید. این کشور در زمینه صنعت و تکنولوژی در جهان بسیار مطرح و شناخته شده بوده و از جمله کشورهایی است که مناطق دیدنی بسیاری دارد. در این متن ما قصد داریم به معرفی یکی از مناطق دیدنی ژاپن یعنی معروف ترین باغ های ژاپنی پرداخته و آنها را برایتان توضیح دهیم. به طور کلی، زیباترین باغ های ژاپنی طراحی خاصی دارند و بسیار هنرمندانه جهت مراقبه و آرامش ساخته شده اند. پس، برای آشنایی هرچه بیشتر با باغ های معروف ژاپنی ما را همراهی فرمایید.

آشنایی با تعدادی از زیباترین باغ های ژاپنی

جهت دریافت خدمات ساخت باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری ژاپن | مکان های غافلگیر نماینده کشور ژاپنجاذبه های گردشگری توکیو | پایتخت درخشنده ژاپن

موزه هنر آداچی

یکی از بهترین جاهایی که در صورت سفر به ژاپن می توانید از آن بازدید نمایید، موزه هنر آداچی بوده که در میان باغی زیبا قرار گرفته است و شما می توانید در محوطه باغ قدم بزنید. این باغ یکی از باغهایی است که در اکثریت مجله های باغداری دنیا تحت اسم بهترین باغ ژاپنی معرفی گشت.

باغ کنروکو-ان

اگر تمایل دارید یک پیاده روی آرامش بخش را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما بازدید از باغ کنروکو-ان است. در این مورد از باغ های معروف ژاپنی یک چایخانه قرن هجدهمی، پل های سنگی، یک پاگودا و قدیمی ترین فواره کشور ژاپن قرار گرفته است که در صورت تمایل می توانید از آنها دیدن نمایید. اگر بخواهیم نگاهی کوتاه و مختصر به پیشینه تاریخی این مورد از زیباترین باغ های ژاپنی داشته باشیم، باید بگوییم که در سال 1620 میلادی قبیله ای تحت عنوان کاگاف در ساخت این باغ نقش بسزایی داشتند. آنها این باغ را در مناظر پشتی قلعه کانازاوا بنا نهادند.

باغ و معبد ریوان-جی

این معبد در باغ ریوان-جی قرار گرفته و پیشینه تاریخی و سال تاسیس آن به 1450 میلادی باز می گردد. نکته مهمتر اینکه، این مورد از معروف ترین باغ های ژاپنی در سازمان دنیای یونسکو به عنوان مکانی مهم به ثبت رسید. این امکان برای شما وجود دارد که در این باغ و معبد که به یقین پناهگاهی پر از آرامش است، به گشت و گذار بپردازید. این باغ از 15 سنگ عظیم بنا گشته که بر روی سنگ ریزه ها جا خوش نموده اند.

باغ کورا کو- ان

در صورت سفر به کشور ژاپن پیشنهاد می کنیم حتما سری به این باغ بزنید و از دیدن مناظر زیبای اطرافش نهایت لذت را ببرید. زمان تاسیس و ساخت این باغ به قرن 17 میلادی باز می گردد. این باغ روی ساحل رودخانه آشی قرار گرفته و بسیار دیدنی و رویایی است. شما در آنجا تپه ها، برکه ها و چایخانه هایی را می بینید که در اطراف قرار گرفته اند.

باغ کایراکو- ان

این باغ زیبا جز سه باغ عالی ژاپن بشمار می آید که امکان بازدید از آن همواره برای تمامی افراد وجود دارد. زمان تاسیس این مورد از زیباترین باغ های ژاپنی به سال 1841 باز می گردد. باید بگویم که در فصل بهار این باغ بسیار رویایی و دیدنی می گردد، چرا که درختانش شکوفه های رنگی بسیاری داده و یک منظره زیبا و چشم نواز را بوجود می آورند.

باغ شش شعر

این باغ زیبا در ژاپن قرار گرفته و دارای یک برکه عظیم و تپه هایی در اطراف خود هست. در اطراف این باغ بازدیدنمایندگان می توانند به پیاده روی و گشت و گذار مشغول شوند. زمان تاسیس باغ شش شعر به قرن هفدهم میلادی باز می گردد. در این باغ درختان افرا بسیاری دیده شده که در فصل پاییز دارای برگهای رنگارنگی می شوند که منظره باغ را بسیار زیبا و رویایی می نمایند.

ویلای امپراطوری

در صورت سفر به ژاپن می توانید در یکی از تورهای راهنما ثبت نام و شرکت نمایید و از ویلای عظیم سلطنتی که بر روی تپه ای قرار گرفته، دیدن کنید. شما از بالای این تپه می توانید مناظرش را دیده و از دیدن آن همه زیبایی نهایت لذت را ببرید. در اطراف این تپه ها، باغ و مسیرهای زیبایی قرار دارند که دیدنشان خالی از لطف نیست.

باغ ژاپنی پورتلند

این باغ یکی از زیباترین باغهایی بوده که در خارج از کشور ژاپن یعنی در ایالات متحده آمریکا قرار گرفته است. زمان ساخت این باغ به سال 1967 میلادی رسیده و پروفسور تاکوما تونو یکی از افراد تاثیرگذار در طراحی و ساخت این باغ بشمار می آید. در این باغ تنوع گیاهی و مسیرهای زیبایی بچشم می خورند که هر کدام طراحی فوق العاده و بی نقصی دارند.

باغ های ژاپنی اندرسون

این باغ ها در ایالات متحده قرار گرفته و زمان ساخت آنها به سال 1978 میلادی برمی گردد. شخصی به نام جان اندرسون هنگامیکه به کشور ژاپن سفر نموده بود، با دیدن یکی از باغ های ژاپنی مجذوب آن شد و تصمیم گرفت باغ هایی را در ایالات متحده آمریکا تاسیس کند. در باغ های اندرسون شما می توانید، از انواع ماهی ها، اردک ها و سمورها دیدن نموده و همچنین در مسیرهای اطراف به پیاده روی و گشت و گذار بپردازید.

باغ و خانه ژاپنی shofuso

این باغ ژاپنی دارای مناظر دیدنی در اطراف خود بوده و در آنجا برنامه و نمایش های بسیاری برگزار می گردند که شما می توانید از تماشای آنها نهایت لذت را ببرید. به نوعی می توان گفت این مورد از باغ های معروف ژاپنی، بازتابی از فرهنگ و تاریخ مردم ژاپن در ایالات متحده بشمار می آید.

منبع: همگردی
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1017

به "آشنایی با تعدادی از زیباترین باغ های ژاپنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تعدادی از زیباترین باغ های ژاپنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید