ابراهیم زاده: هادی پور الگویم است و امیدوارم روزی جانشین او باشم، دانشگاه آزاد با بدشانسی سوم شد

به گزارش تنها پیامک، قهرمان مسابقات تکواندوی جام باشگاه های آسیا گفت: آرمین هادی پور کاپیتان تیم دانشگاه آزاد و الگوی من است و امیدوارم با یاد گرفتن نکات بیشتری از او در آینده جانشینش در تیم ملی باشم.

ابراهیم زاده: هادی پور الگویم است و امیدوارم روزی جانشین او باشم، دانشگاه آزاد با بدشانسی سوم شد

آریان ابراهیم زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد سطح مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا گفت: مسابقات در سطح بالایی برگزار گردید. استقرار متمرکز تمامی تیم ها در هتل باعث شده بود تا خیال ما از بابت بیماری کرونا راحت باشد. البته چند ماه دوری از مسابقات باعث شد در ابتدا یک اندازه زمین را گم کنیم، اما رفته رفته شرایط بهتر شد.

وی درخصوص قهرمانی خود مطرح کرد: خدا را شکر عملکرد قابل قبولی داشتم و توانستم مدال طلای وزن 54- کیلوگرم را کسب کنم. امیدوارم بتوانم با تداوم این فرایند به تیم ملی برسم.

قهرمان تکواندوی جام باشگاه های آسیا در مورد حضور رقیب سرشناسی همانند آرمین هادی پور در وزن نخست المپیک گفت: آقای آرمین هادی پور کاپیتان تیم دانشگاه آزاد و الگوی من است. هادی پور همواره مشوق و همراه من بوده است و امیدوارم از او نکات بیشتری را یاد بگیریم و در آینده جانشین شایسته ای برای هادی پور در تیم ملی باشم.

ابراهیم زاده در مورد عنوان سومی تیم دانشگاه آزاد گفت: تیم بسیار جوانی داشتیم و با بدشانسی سکوی قهرمانی را از دست دادیم. اگر یکی از بازیکنان ما یک برد بیشتر کسب نموده بودیم حتی می توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1876

به "ابراهیم زاده: هادی پور الگویم است و امیدوارم روزی جانشین او باشم، دانشگاه آزاد با بدشانسی سوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیم زاده: هادی پور الگویم است و امیدوارم روزی جانشین او باشم، دانشگاه آزاد با بدشانسی سوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید