افتتاح یک خوابگاه مجهز برای همراهان بیماران شهرهای دیگر در تهران ، اینجا خدمات رایگان است

به گزارش تنها پیامک، شهردار منطقه 6 از افتتاح یک همراه سرا در شصت و ششمین شنبه امید و افتخار برای همراهان بیمارانی که در محدوده منطقه 6 در حال درمان هستند، اطلاع داد.

افتتاح یک خوابگاه مجهز برای همراهان بیماران شهرهای دیگر در تهران ، اینجا خدمات رایگان است

به گزارش خبرنگاران، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 6 با اعلام این خبر اضافه کرد: بهره برداری از پروژه همراه سرای پناه قرار است در شصت و ششمین شنبه امید و افتخار افتتاح گردد.

او با بیان اینکه استقرار بیمارستان های بزرگ کشور در این منطقه، موجب حضور پر شمار مردم از شهرهای مختلف در این محدوده می گردد، گفت: به همین علت بعضی همراهان بیماران به علت مسائل مالی مجبور به اسکان در مجاورت این بیمارستان ها می شوند.

روحانی با تاکید بر اینکه توسعه همراه سراها در سطح منطقه می تواند یاری شایانی برای مدیریت این موضوع کند تا همراه بیماران نیازمند نیز دغدغه ای به جز رسیدگی به حال بیمار خود نداشته باشند، گفت: همراه سرای پناه در 4 طبقه و 30 واحد به مساحت دو هزار و 300 متر مربع است که ظرفیت اسکان 110 نفر را دارد و بخشی از هزینه ساخت نیز به وسیله خیرین تامین شده است.

شهردار منطقه 6 اضافه کرد: این ساختمان برای همراه بیماران در طی دوران درمان در نظر گرفته شده و امکانات ارائه شده در این مرکز به صورت رایگان در اختیار آنها گذاشته می گردد. قطعاً توسعه همراه سراها در سطح منطقه می تواند در مدیریت و برطرف معضل چادر خوابی در اطراف این بیمارستان ها تاثیر گذار باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1402 بروزرسانی: 13 مرداد 1402 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3225

به "افتتاح یک خوابگاه مجهز برای همراهان بیماران شهرهای دیگر در تهران ، اینجا خدمات رایگان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح یک خوابگاه مجهز برای همراهان بیماران شهرهای دیگر در تهران ، اینجا خدمات رایگان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید