افزایش ظرفیت فراوری چینی فولکس واگن

به گزارش تنها پیامک، خبرنگاران: فولکس واگن برای عقب نماندن از رقیبانش در بزرگ ترین بازار خودروی دنیا، خودروسازی در چین را بیش از میزان برنامه ریزی شده افزایش خواهد داد.

افزایش ظرفیت فراوری چینی فولکس واگن

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران،یواخیم هایزمن، رییس فولکس واگن چین خاطرنشان کرد این خودروساز آلمانی ظرفیت فراوری کارخانه چینی خود را بیش از هدف اولیه اش برای فراوری سالانه چهار میلیون خودرو تا سال 2018 افزایش خواهد داد.

فولکس واگن چین بیش از 3.1 میلیون خودرو در سال 2013 فراوری نموده بود.

به گفته هایزمن، رشد فروش این خودروساز در چین در ماه های اخیر کند شد زیرا قادر به فراوری خودروی کافی نبود.

فولکس واگن بزرگ ترین خودروساز خارجی در چین است و برای برند فولکس اصلی خود و همچنین برندهای آئودی و اسکودا با شرکای چینی خود که شامل دو شرکت FAW و SAIC Motor هستند، خودرو فراوری می نماید.

چین بخش مهمی از برنامه فولکس واگن برای کنار زدن رقیبش تویوتا از صندلی بزرگ ترین خودروساز دنیا تا سال 2018 است. این شرکت آلمانی مهیا کسب مجدد عنوان پرفروش ترین خودروساز چین در امسال است و پیش بینی می نماید میزان فروش با رشد حدود 10 درصدی، به بیش از 3.6 میلیون دستگاه برسد.

فولکس واگن آماده گشایش کارخانه در شهرهایی مانند چانگشا می گردد و اوایل ماه جاری ساخت یک کارخانه در کینگدائو در شرق چین را شروع کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، چین حدود یک سوم از فروش دنیای فولکس واگن را تشکیل می دهد. این خودروساز آلمانی از دو شرکتی که در چین دارد 2.8 میلیارد یورو سود در سال 2013 دریافت کرد.

منبع:ایسنا

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 504

به "افزایش ظرفیت فراوری چینی فولکس واگن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ظرفیت فراوری چینی فولکس واگن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید