افشاگری درباره پرونده جنجالی مربوط به استقلال، نقش ویژه پسر رئیس هیئت فوتبال تهران

به گزارش تنها پیامک، یکی از شاکیان پرونده جنجالی مربوط به باشگاه استقلال از نقش ویژه پسر رئیس هیئت فوتبال تهران در این پرونده پرده برداشت.

افشاگری درباره پرونده جنجالی مربوط به استقلال، نقش ویژه پسر رئیس هیئت فوتبال تهران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محسن زارعی سرمربی تیم فوتبال امید المپیک اندیشه درباره طرح شکایت از باشگاه استقلال به علت ثبت قرارداد بازیکنان تازه تیم های پایه در زمان بسته بودن پنجره جابجاییی این باشگاه گفت: من هم نظری مثل هادی مهدوی کیا و امیر فلاحی داشته و باشگاه المپیک اندیشه هم نسبت به این امر اعتراض نموده زیرا تخلف شده است. وقتی به هیئت فوتبال رفتیم به ما گفتند کاری نمی توانید انجام بدهید اما من برای اعتراض به ثبت قرارداد بازیکنان امید و جوانان استقلال یک میلیون تومان پرداخت نموده ام و اکنون منتظر صدور حکم هستم.

وی اضافه نمود: اعتقاد دارم باید حکم را صادر نموده و بگویند استقلال به این علت می توانست چنین کاری انجام بدهد و طبق این مستندات با صدور حکم تبرئه می گردد اما عجیب است جواب اعتراض ما را نداده و حکم صادر نمی نمایند. در جلسه کمیته انضباطی هیئت فوتبال معراج شیرازی(پسر رئیس هیئت فوتبال تهران) به ما گفت پنجره را تا روز آخر باز کردیم و استقلال می توانست قرارداد بازیکنانش را ثبت کند.

سرمربی تیم فوتبال امید المپیک اندیشه درباره اینکه چرا باید برای تیم استقلال چنین اقدامی انجام گردد، شرح داد: در برنامه فوتبال برتر صحبت از تیم های خاص بود و استقلال و پرسپولیس تیم های خاص این مملکت هستند. ما به نام بخش خصوصی همواره در ماجراهایی مثل بحث جذب بازیکن و جابجایی متضرر می شویم. قطعا اقدام باشگاه استقلال تخلف بوده و هیئت فوتبال باید رسیدگی کند.

زارعی اضافه نمود: اگر هیئت فوتبال می خواهد به ما ثابت کند موضعی ندارد و طرف حق است، باید به ما یاری کند. تا به امروز هیچ رایی صادر نشده است. حتی نامه ای به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم تا دست کم از این طریق پیگیری گردد اما تا به امروز فکر می کنم از فدراسیون هم جواب این نامه را نگرفتیم. ان شالله شرایط به شکلی رقم بخورد که حق به حقدار برسد.

وی ادامه داد: وقتی پنجره جابجایی یک باشگاه بسته می گردد تیم ها نمی توانند بازیکن جذب نمایند. باشگاه استقلال همواره مهره های خوب دارد و دیگر قرار نیست در پنجره بسته بازیکن بگیرد. بازهم خواهش می کنم هیئت فوتبال رای را صادر کند.

سرمربی تیم امید المپیک اندیشه درباره ادعای هادی مهدوی کیا مبنی بر اینکه هیئت فوتبال تهران از تیم های شاکی درخواست نموده با توجه به پرطرفدار بودن استقلال از شکایت خود صرف نظر نمایند، گفت: در جلسه کمیته انضباطی گفتند استقلال و پرسپولیس نماد فوتبال هستند و بدون آنها نمی توان مسابقات را برگزار کرد یا لیگ بدون این تیم ها زیبا نمی گردد. در آن جلسه صحبتی که ما را قانع کند، مطرح نشد. می خواهیم هیئت فوتبال عدالتی را برقرار نموده و رای عادلانه ای بدهد تا حق تیمی ضایع نگردد.

زارعی درباره اینکه ظاهرا هیئت فوتبال با علم به بسته بودن پنجره جابجایی باشگاه استقلال قرارداد بازیکنانش را ثبت نموده است، شرح داد: فکر می کنم سال 96 یا 97 بود که عادل فردوسی پور در برنامه زنده درباره بازیکنی از تیم جوانان استقلال که معیناتی مختلف و با نام های مختلف رضا و حسین توکلی و با شش سال صغر سن در لیگ جوانان تهران بازی کرد پخش کرد. در آن موقع به این موضوع اعتراض نموده و مستندات آوردیم که برنامه 90 این مسائل را پخش زنده کرد.

وی ادامه داد: در نهایت این بازیکن برای استقلال بازی کرد و این تیم قهرمان شد. من، محمود انصاری، رضا پرورش، سایر افراد و 6-5 باشگاهی که به این موضوع اعتراض کردیم جریمه و محروم شدیم. صادق ورمزیار که عظیم تر ما است در آن موقع مدیر آموزشگاه استقلال بود بیان کرد از کمیته استیناف رای داریم که این بازیکن سالم است اما بعدها معین شد این بازیکن شش سال تفاوت سنی دارد. با این همه موضوع واضح نتوانستیم کاری انجام بدهیم. هیچ عزمی برای رسیدگی به این تخلفات وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال امید المپیک اندیشه با اشاره به درخواست خود از شهاب الدین عزیزی خادم گفت: از وی می خواهیم فوتبال پایه را جدی بگیرد و به این صغرسنی ها، تبعیض بین تیم های دولتی و خصوصی توجه کند. در هر رده لیگ پایه تهران دست کم 80 درصد تیم ها به وسیله بخش خصوصی اداره می شوند. باید به آنها ارزش بگذارند و احساس کنیم از فدراسیون حمایت می شویم.

زارعی توضیح داد: تیم ما در همه رده ها فعالیت می نماید اما به حدی فشار روی ما است که مجبوریم به علت شرایط مالی هر سال امتیازش را بفروشیم. اجاره زمین جلسه ای بین 300 تا 700 هزار تومان است. تیمی که می خواهد با ساده ترین امکانات به زمین برود و هیچ کاری انجام ندهد، باید دست کم هر سال 200 میلیون تومان هزینه کند. بخش خصوصی واقعا مظلوم واقع شده است. واقعا بین تیم ها تبعیض آرا وجود دارد و استقلال و پرسپولیس را قدرت اول می دانند.

وی ادامه داد: با این وجود کاری به باشگاه های خصوصی ندارم و حتی اگر در حق باشگاه های دولتی هم چنین اجحافی می شد، این موضوع را می گفتم. از هیئت فوتبال می خواهم به بخش خصوصی یاری نموده که در این شرایط سخت برای اداره شدن فوتبال هزینه می نمایند یاری نمایند. استقلال و پرسپولیس نماد فوتبال پایه کشورمان هستند اما بخش خصوصی هم با این همه هزینه خیلی سختی می کشد. امیدوارم فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و هیئت فوتبال یاری نمایند تا این بخش از فوتبال طرد نگردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1726

به "افشاگری درباره پرونده جنجالی مربوط به استقلال، نقش ویژه پسر رئیس هیئت فوتبال تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری درباره پرونده جنجالی مربوط به استقلال، نقش ویژه پسر رئیس هیئت فوتبال تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید