اولین واکنش طارمی به پیشنهاد های نیوکاسل و الهلال

به گزارش تنها پیامک، مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو برای نخستین مرتبه در مورد شایعات انتقال به الهلال و برخی تیم های اروپایی واکنش نشان می دهد.

اولین واکنش طارمی به پیشنهاد های نیوکاسل و الهلال

به گزارش ورزش سه، وقتی با مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو درباره شایعه انتقال به الهلال حرف می زنیم می گوید: به فوتبال احترام بگذار تا فوتبال هم به تو احترام بگذارد.

این 35 میلیون یورو دستمزد سالیانه درست است؟

من هم شنیدم، اما باید آن کاری را بکنم که براش صبر کردم و زحمت کشیدم.

پیشنهاد نیوکاسل واقعی بود؟

بله.

چرا نرفتی؟

آن زمان فکر نمی کردم چنین تیمی بشوند و به لیگ قهرمانان برسند. آن زمان برای سقوط نکردن می جنگیدند. فکر کردم پورتو بهتره. بالاخره بازی های بزرگ زیادی داشتیم. گروه سال گذشته با لیورپول و میلان و اتلتیکو بود. نمی توانستم از دستش بدم. حالا فرصت هست، اما همین حالا هم مثلا پیشنهاد اورتون برام جالب نیست.

پاسپورت؟

این هم خیلی مهم است. بازیکنی که از یک کشور صاحب فوتبال می آید کار راحت تری دارد. بازیکنان ژاپنی را ببینید. در ورودی بازار برای آن ها خیلی بازتر از ماست. رفتن داروین به لیورپول هم خیلی ساده تر از انتقال یک بازیکن مثل من خواهد بود.

البته بنفیکا هم فروشنده بهتری از پورتوست.

این هم درسته. آن ها واقعا در فروش نبوغ عجیبی دارند. دیدید نیم فصل انزو را با چه قیمتی به چلسی فروختند. کارشان را بلدند. پورتو البته باشگاه متفاوتی هست و به نظر من خیلی پیروز. ما کمتر ممکنه خرید گرانقیمت داشته باشیم، اما همیشه یقه بقیه را گرفته ایم. یک روح بزرگ در این باشگاه حکومت می کنه.

پس راضی هستی از بودن در پورتو؟

پورتو باشگاه بسیار بزرگیه. پیشینه درخشانی دارد. هر سال برای قهرمانی می جنگیم و در لیگ قهرمانان هم اغلب تا پلی آف و بالاتر پیش می رویم. طبیعی ست که با این بودجه حد رقابت ما محدوده، اما هیچکس نمی تواند ما را ساده فرض کند.

البته آن بازی دربی را باید 4 سال زودتر انجام می دادی.

من به تیم های پایه دعوت می شدم، اما نمی رفتم. پدرم می گفت برو نمی رفتم.

چرا؟

یک ایده هایی برای خودم داشتم.

منبع: فرارو
انتشار: 9 تیر 1402 بروزرسانی: 9 تیر 1402 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3212

به "اولین واکنش طارمی به پیشنهاد های نیوکاسل و الهلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین واکنش طارمی به پیشنهاد های نیوکاسل و الهلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید