این پاوربانک 27 میلیون آمپر ساعتی می تواند تلویزیون شما را روشن کند

به گزارش تنها پیامک، با توجه به ظرفیت محدود باتری گجت ها مثل لپ تاپ ها و گوشی های هوشمند، حضور پاوربانک ها با قابلیت حمل و نقل آسان و تأمین انرژی این گجت ها در کوله پشتی ما بسیار لازم است. در ابتدا، مصرف نمایندگان در پی پاوربانک هایی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی، سپس 10000 میلی آمپر ساعتی و سپس 20000 میلی آمپر ساعتی بودند، زیرا وسایل الکترونیکی ما روز به روز به انرژی بیشتری برای کار کردن احتیاج پیدا می نمایند. اما یکی از اینفلوئنسرهای چینی ظرفیت پاوربانک ها را به سطح دیگری رسانده و اکنون پیروز شده که یک پاور بانک 27 میلیون میلی آمپر ساعتی بسازد که می تواند انرژی لازم برای روشن شدن یک تلویزیون را فراهم کند.

این پاوربانک 27 میلیون آمپر ساعتی می تواند تلویزیون شما را روشن کند

مانوئل گنگ، سازنده این پاوربانک ویدیوی ساخت آن را در شبکه های اجتماعی ویبو و یوتیوب قرار داده و آن را با عنوان من یک پاوربانک قدرتمند قابل حمل 27 میلیون میلی آمپر ساخته ام منتشر نموده است. او انگیزه خود را از ساخت این پاوربانک پایین بودن ظرفیت پاوربانک های موجود عنوان نموده و با این کار می خواسته نشان دهد که می تواند بزرگ ترین پاوربانک جهان را بسازد. از شکل این پاوربانک قدرتمند معین است که وزن بسیار زیادی دارد، بنابراین نمی توان به راحتی آن را جابه جا کرد. این دستگاه شکلی مشابه با سایر پاوربانک ها دارد اما به هر حال از لحاظ ابعادی، تعداد پورت ها و بعلاوه ظرفیت با دیگر پاوربانک های موجود در بازار قابل قیاس نیست.

این دستگاه را روکش نقره ای رنگی محافظت می نماید. او بعلاوه در ادامه توضیحات خود بیان می نماید که این پاوربانک در مجموع 60 پورت شارژ دارد که از 220 ولت ولتاژ الکتریکی هم پشتیبانی می نماید. او نشان داده که با جدیدترین اختراع خود یعنی این پاوربانک اکنون می تواند تا 20 دستگاه مختلف از تلفن های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ ها را هم زمان شارژ کند. علاوه بر این، این پاوربانک نه تنها می تواند گوشی ها و لپ تاپ ها را شارژ کند، بلکه امکان تأمین انرژی تلویزیون و ماشین لباسشویی هم به وسیله آن وجود دارد.

نکته ای که درباره این پاوربانک وجود دارد و در بالا هم به آن اشاره کردیم، مقدار بسیار بزرگ آن است که نمی توان آن را به راحتی حمل کرد. یکی از قابلیت های مهم پاوربانک سبک و قابل حمل بودن آن است که در این پاوربانک غول پیکر چنین چیزی دیده نمی گردد. همین عامل هم باعث شده تا در فضای مجازی کاربران با این دستگاه شوخی نمایند. اما به غیر از این، ظرفیت 27 میلیون میلی آمپر ساعت برای یک پاوربانک فوق العاده به نظر می رسد و احتمالا می توانیم شاهد ثبت شدن این پاوربانک در کتاب گینس باشیم.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 خرداد 1401 بروزرسانی: 1 خرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2800

به "این پاوربانک 27 میلیون آمپر ساعتی می تواند تلویزیون شما را روشن کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این پاوربانک 27 میلیون آمپر ساعتی می تواند تلویزیون شما را روشن کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید