این پل زمانی مرتفع ترین پل دنیا بود

به گزارش تنها پیامک، تجربه یک سفر هیجان انگیز را می خواهید؟ خبرنگارانن می خواهد روی پلی که رودخانه ای خروشان در زیرش جریان دارد قدم بزنید؟ این پل زمانی مرتفع ترین پل جهان بود.

این پل زمانی مرتفع ترین پل دنیا بود

پارک و پل رویال جورج یک جاذبه گردشگری محبوب است که در نزدیکی شهر کنین در استان کلرادو، ایالات متحده آمریکا واقع شده است. این پل زمانی لقب مرتفع ترین پل دنیا را یدک می کشید تا اینکه سروکله پل های مدرن و تازه در گوشه وکنار دنیا پیدا شد. همراه مجله گردشگری خبرنگاران این پل زیبا و ترسناک را بهتر بشناسید.

پل رویال جورج، مرتفع ترین پل امریکا

پل معروف رویال جورج یکی از مرتفع ترین پل های معلق دنیا است. این پل که تا سال 2003 لقب بلندترین پل دنیا را یدک می کشید از این سال به بعد جایگاه خود را به یک پل در چین باخت.

پارک رویال جورج یکی از پرجاذبه ترین پارک های استان متحده امریکاست که در کلرادو ساخته شده است. مهم ترین نقطه برجسته پارک، پل رویال جورج است که بر روی رودخانه آرکانزاس در ارتفاع تقریبی 1053 فوت (291 متر) ساخته شده است. بر بالای این پل مرتفع که یکی از محکم ترین پل های امریکا نیز محسوب می گردد، منظره ها خیره کننده ای از دره و رودخانه خروشان آرکانزاس خواهید دید.

ساخت پل رویال جورج در سال 1929 به اتمام رسید و مهندسان این پل را در 384 متر طول، با دهانه اصلی 286 متر و عرض پنج و نیم متر ساختند. این پل به وسیله دو برج که هر کدام 46 متر ارتفاع دارد معلق نگه داشته شده است.

هزینه ساخت این پل در دهه اواخر دهه بیست میلادی حدود 350 هزار دلار امریکا بوده است. منظره ها پانورامیکی که از دره و رود خروشان ارکانزاس بر بلندای این پل می بینید شما را مجذوب و متحیر خواهد نمود.

علاوه بر این ها طراحان برای بالابردن هیجان بازدیدکنندگان از پل اقدام به ساخت زیپ لاین در این مکان نموده اند. زیپ لاین به شما امکان می دهد که بر فراز رودخانه خروشان آرکانزاس اوج بگیرید و به پایین بروید.

برای بالارفتن از این دره یک تله کابین و ترن هوایی نیز تعبیه شده که منظره ها صحرای کلرادو را در پیش چشمان شما به نمایش می گذارند. کمی آن طرف تر و در داخل پارک رویال جورج یک چرخ وفلک زیبا و مرتفع هم دیده می گردد. در این پارک عجیب و دورافتاده می توانید لحظات هیجان انگیز خوبی را تجربه کنید.

راه آهن تاریخی جورج

راه آهن رویال جورج روت، راه آهنی تاریخی است که از پارک می گذرد و قطارهای تماشای را در امتداد رودخانه آرکانزاس به نمایش می گذارد. این یک راه منحصربه فرد برای تماشا زیبایی این منطقه است.

پیشنهاد مطالعه: چه رازی پشت این صخره هولناک پر از جسد نهفته است؟ را مطالعه کنید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3207

به "این پل زمانی مرتفع ترین پل دنیا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این پل زمانی مرتفع ترین پل دنیا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید