بازی های انیمه ای برتر: Dragon Ball Fighter Z

به گزارش تنها پیامک، در سبک بازی های انیمه ای عناوین فایتینگ (Fighting) بسیاری وجود دارند. در این میان تعدادی از عناوین بسیار عالی و تعدادی هم بد هستند. پس باید از میان آن ها انتخاب کرد. یکی از عناوین به شدت محبوب بازی دراگون بال فایتر زی است. این بازی بر اساس انیمه ای به نام دراگون بال زی (Dragon Ball Z) ساخته شده که اکشن بسیار زیبایی دارد. در اصل در انیمه اکشن و ضربات بسیار خوب نشان داده می شوند. حال اگر این زبان طراحی وارد دنیای بازی های ویدئویی گردد، بسیار مهیج خواهد بود.

بازی های انیمه ای برتر: Dragon Ball Fighter Z

بازی دراگون بال زی در سبک فایتینگ است. یکی از محبوب ترین ها هم هست. سبک مبارزه در این بازی با چیزی که در مورتال کمبت (Mortal Kombat) هست، شباهت دارد. یعنی بیشتر حالتی دو بعدی داشته و محور حرکتی کاراکتر به دو طرف صفحه است. با اینحال از لذت آن ذره ای نکاسته و بسیار لذت بخش است. از لحاظ داستانی همانطور که قبلاً گفته شد، داستان این بازی مکمل انیمه است. با اینحال یک داستان غنی داشته و چیزی میان دو آرکا (قسمت های یک مانگا (Manga)) Universe 6 و Future Trunks است. هواداران این انیمه به طور کامل در جریان آن هستند. شخصیت اصلی اندروید 21 بوده که در ابتدا یک انسان عادی است. سپس تبدیل به یک اندروید شده و اندروید 16 را زنده می نماید. در ادامه به مبارزه و مقابله با دشمنان خود می پردازند.

همانطور که گفتیم اکشن در انیمه بسیار قوی است. دراگون بال فایتر زی نیز از این قاعده مستثنی نیست. ضربات به شدت قوی و کوبنده برخورد می نمایند و انیمیشن بازی نیز بسیار روان و مجذوب کننده است. در عین حال کاراکترهای بسیار زیادی از انیمه داخل این بازی هستند. علتش هم کاملاً تعیین است به علت اینکه یک اقتباس دقیق از دراگون بال زی است. این بازی در سال 2018 عرضه شد و از نظر منتقدان نیز بسیار خوب بود. از لحاظ فروش نیز بسیار پیروز عمل نموده و یک تجربه بسیار خوب را در اختیار کاربران قرار داد. اگر هوادار دراگون بال زی هستید حتماً این بازی را امتحان کنید. از طرفی اگر از هواداران سبک فایتینگ هستید، این بازی یک حالت نو را در این سبک به شما نشان خواهد داد. حالتی که قطعاً از آن لذت خواهید برد.

نام بازی: Dragon Ball FighterZ

تهیه نماینده: Bandai Namco Entertainment

سازنده: Arc System Works

سبک: مبارزه ای

پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر، نینتندو سوییچ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2676

به "بازی های انیمه ای برتر: Dragon Ball Fighter Z" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های انیمه ای برتر: Dragon Ball Fighter Z"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید