بتسدا لانچر خود را تعطیل می نماید؛ بازی ها به استیم انتقال داده می شوند

به گزارش تنها پیامک، لانچر Bethesda.net که از سال 2016 به عنوان مکانی برای بازیکنان به منظور خرید و اجرای بازی های ساخته شده به وسیله این ناشر عمل می نماید، به زودی به انتها راه خود خواهد رسید.

بتسدا لانچر خود را تعطیل می نماید؛ بازی ها به استیم انتقال داده می شوند

شرکت بتسدا در روز سه شنبه بیان کرد که پس از فرآیندی که از اوایل آوریل شروع می گردد، این لانچر در اواخر سال جاری غروب می نماید. بازیکنان فرصت زیادی برای انتقال بازی ها، سرمایه های و بعلاوه بسیاری از سیوهای خود به استیم خواهند داشت. مهاجرت به استیم شامل لیست بازی هایتان در این لانچر و بعلاوه کیف پول هواداران می گردد. بنابراین با بازنشستگی لانچر هیچ یک از دارایی هایتان نباید از دست برود. حساب Bethesda.net بازیکنان همچنان فعال باقی خواهد ماند. برخی از بازی ها ممکن است همچنان از شما برای داده های ذخیره شده، برخی آیتم های تزئینی و ظاهری درون بازی یا دسترسی به لیست بازی هایتان به آن احتیاج داشته باشند.

در حالی که فرآیند انتقال بازی های بتسدا به استیم از اوایل آوریل شروع می گردد، خود لانچر دیگر بازی ها را از ماه می اجرا نخواهد کرد و متوقف خواهد شد. در واقع، بازیکنان همچنان دسترسی خود به بازی ها را حفظ خواهند کرد و می توانند آن ها را انتقال دهند اما پس از ماه می نمی توانند آن ها را اجرا نمایند.

فایل های ذخیره شما (سیوها)، لوازم تزئینی و جانبی، ارزهای درون بازی و پیشرفت های درون بازی در بازی های مثل فال اوت 76 هم می توانند به استیم منتقل شوند، با این حال، یک استثنا هم وجود دارد. سیوهای موجود شما در ولفنشتاین: یانگ بلاد که در حال حاضر قادر به انتقال نیستند.

پست خبری که بتسدا به صورت مفصل منتشر نموده است، شامل سؤالات متداول تری است. از جمله سؤال های خاصی درباره فال اوت 76 و دیگر بازی سرویس محور بزرگ دیگر ناشر دیده می گردد. در بخشی از آن پست نوشته شده است که الدر اسکرولز آنلاین تحت تأثیر این تغییر قرار نگرفته است.

به هر حال، چنین اقدامی از سوی بتسدا عجیب هم نبوده است و به احتمال زیاد بیش از همه مورد استقبال هواداران کامپیوترهای شخصی قرار می گیرد. به خصوص با توجه به اینکه قرار است انتقال فایل ها و داده ها به راحتی انجام گردد.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 خرداد 1401 بروزرسانی: 1 خرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2875

به "بتسدا لانچر خود را تعطیل می نماید؛ بازی ها به استیم انتقال داده می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بتسدا لانچر خود را تعطیل می نماید؛ بازی ها به استیم انتقال داده می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید