برنده مسابقات Granblue Fantasy Versus: Rising در Evo 2024 معین شد؛ مسابقه فینال را دیدن کنید

به گزارش تنها پیامک، در حالی که Granblue Fantasy Versus: Rising با مسابقات خود در Evo 2023 و Evo Japan 2024 سابقه ای قابل توجه در Evo دارد، این بازی انتها در Evo Las Vegas نیز حضور یافت و بیش از 1300 نفر در مسابقات آن شرکت کردند.

برنده مسابقات Granblue Fantasy Versus: Rising در Evo 2024 معین شد؛ مسابقه فینال را دیدن کنید

مسابقات 6 بازیکن برتر با نیمه نهایی برندگان و نبرد TORORO و SHINKU آغاز شد که TORORO در آن پیروز شد و به سمت فینال برندگان رفت. در مسابقه دوم VERMILLION و AARONDAMAC به ترتیب با استفاده از 2B و Vermillion در نیمه نهایی برندگان حضور داشتند و AARONDAMAC با عملکردی قابل ستایش به فینال برنده ها رفت. در یک چهارم نهایی بازندگان SHINKU برای رویارویی با ARTORIAS به استیج بازگشت و از او بازنده شد. در دیگر مسابقه یک چهارم نهایی بازنده بعدی، VERMILLION و KOJICOCO حضور داشتند که در مبارزه ای سریع و قاطع، KOJCOCO به نیمه نهایی بازنده ها راه یافت.

AARONDAMAC و TORORO در فینال برندگان با یک مسابقه نمادین با موضوع شخصیت های Percival و Belial به مصاف هم رفتند و با وجود آغاز خوب TORORO، ورق برگشت و AARONDAMAC به فینال نهایی راه یافت.

ARTORIAS و KOJICOCO که سابقه نبرد با یکدیگر را دارند، در نیمه نهایی بازنده ها در مقابل هم نهاده شدند که KOJICOC بازی را برد و به فینال بازنده ها برسد و در آنجا در مقابل TORORO نهاده شد و که در مسابقه ای پرهیجان و با 5 راند، در نهایت در مقابل او بازنده شد. در فینال نهایی، TORORO مصمم بود تا مقابل AARONDAMAC به پیروزی برسد زیرا در فینال برندگان از او بازنده شده بود. بازی به شدت نزدیک بود و پس از عدم تعیین شدن قهرمان در 4 راند، بالاخره در راند نهایی، AARONDAMAC قهرمان شد و TORORO بار دیگر بازنده شد. ویدیوی تمامی مسابقات نهایی از این نشانی قابل مشاهده است. بعلاوه فهرست شش بازیکن برتر و ویدیوی نبرد پایانی در ادامه آمده است.

  • AARONDAMAC
  • TORORO
  • KOJICOCO
  • ARTORIAS
  • VERMILLION
  • SHINKU

منبع: Evo

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مرداد 1403 بروزرسانی: 1 مرداد 1403 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3266

به "برنده مسابقات Granblue Fantasy Versus: Rising در Evo 2024 معین شد؛ مسابقه فینال را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنده مسابقات Granblue Fantasy Versus: Rising در Evo 2024 معین شد؛ مسابقه فینال را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید