بهترین اپلیکیشن های رایگان ارسال پیامک در اندروید

به گزارش تنها پیامک، وب سایت کلیک - امین رضائیان: امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی همچنان بعضی از افراد ارسال پیغامک یا اس ام اس را به برقراری ارتباط به وسیله اپلیکیشن های پیغام رسان نظیر واتساپ ترجیح می دهند. از این رو قصد داریم در این مقاله به معرفی بهترین اپلیکیشن های رایگان ارسال پیغامک در اندروید بپردازیم.

بهترین اپلیکیشن های رایگان ارسال پیامک در اندروید

به طور قطع امروزه بسیاری از افراد جهت ارسال پیغام و برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان خود از اپلیکیشن های پیغام رسان نظیر واتساپ استفاده می کنند. با این وجود بعضی دیگر همچنان ارسال پیغامک را ترجیح می دهند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. اپلیکیشن های متعددی جهت ارسال پیغامک در اندروید ارائه شده اند که قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. در ادامه این مقاله به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

برنامه Mood Messenger

اگر به دنبال یک اپلیکیشن کاربردی جهت ارسال پیغامک در اندروید هستید، پیشنهاد می کنیم اپلیکیشن Mood Messenger را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید. اپلیکیشن مذکور قابلیت های متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. از این رو جزو یکی از بهترین اپلیکیشن های رایگان ارسال پیغامک در اندروید به حساب می آید.

برنامه Mood Messenger همانند اپلیکیشن های پیغام رسان شامل قابلیت های نظیر ارسال اموجی های انیمیشنی، قابلیت به اشتراک گذاری لوکیشن و غیره می گردد. همچنین این اپلیکیشن برای آن دسته از افرادی که قصد شخصی سازی رابط کاربری را دارند، بسیار کاربردی است. چرا که شامل تم ها و عکس های پس زمینه متعددی می گردد. رایگان بودن و عدم نمایش تبلیغات درون برنامه ای از مزایای این اپلیکیشن به شمار می رود.

برنامه Go SMS Pro

اپلیکیشن Go SMS Pro یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های رایگان ارسال پیغامک در اندروید محسوب می گردد. از قابلیت های این اپلیکیشن می توان به بهره مندی از تم ها و استیکرهای متنوع اشاره نمود. تم های موجود در اپلیکیشن Go SMS Pro به بهترین نحو ممکن طراحی شده اند. توجه داشته باشید که احتیاج است تا تم های این اپلیکیشن را به صورت جداگانه به وسیله گوگل پلی دانلود کنید. با این وجود پس از دانلود تم ها، به راحتی قادر به نصب آن ها خواهید بود.

قابلیت Delay To Send از ویژگی های جالب برنامه Go SMS Pro به شمار می رود. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که به اشتباه پیغامکی را برای یکی از مخاطبین خود ارسال کنید. در چنین شرایطی پس از ارسال پیغامک قابلیت لغو ارسال وجود ندارد. از این رو اپلیکیشن Go SMS Pro با ارائه قابلیت Delay To Send پیغامک های شما را با تاخیر ارسال خواهد نمود تا در صورت ارسال اشتباه پیغامک، قادر به لغو آن باشید.

برنامه Handcent Next SMS

اپلیکیشن Handcent Next SMS قابلیت های شخصی سازی بسیاری را شامل می گردد. از این رو تجربه لذت بخش در ارسال پیغامک را برایتان به ارمغان خواهد آورد. دسترسی به قابلیت های این اپلیکیشن بسیار آسان و سریع بوده و کاربر می تواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند. این اپلیکیشن شامل پیغام های تبریک آماده برای ارسال در روز تولد و یا تعطیلات می گردد.

برنامه Handcent Next SMS شامل تم ها و پوسته های متعددی می گردد که شما می توانید با استفاده از آن ها پوسته رابط کاربری برنامه را تغییر دهید. این پوسته ها به طور مداوم آپدیت می شوند.

برنامه Android Messages

اپلیکیشن Android Messages توسط گوگل ارائه شده و می توان از آن به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های رایگان ارسال پیغامک در اندروید یاد کرد. رابط کاربری خوب اپلیکیشن مذکور از نقاط قوت آن به شمار می رود. علاوه بر امکان ارسال پیغامک توسط این اپلیکیشن شما می توانید نسبت به ارسال پیغام های تصویری و صوتی هم اقدام نمایید.

برنامه MySMS

اپلیکیشن MySMS در میان کاربران دستگاه اندرویدی از محبوبیت بسیاری برخوردار است. علاوه بر ارائه اپلیکیشن اندرویدی، نسخه ویندوزی، مک و همچنین نسخه تحت وب برای این اپلیکیشن ارائه شده است. بنابراین شما می توانید با استفاده از شماره تماس خود به وسیله کامپیوتر و یا تبلت نیز نسبت به ارسال پیغامک اقدام نمایید.

از قابلیت های ارائه شده توسط برنامه MySMS می توان به پشتیبانی از ارسال پیغامک های گروهی و MMS، زمان بندی ارسال پیغامک، تهیه نسخه پشتیبان از پیغام ها و اتصال به سرویس های مختلف نظیر Everenote، Dropbox و Google Drive اشاره نمود. اپلیکیشن مذکور به صورت رایگان قابل دانلود و دسترسی است. با این وجود به منظور استفاده از قابلیت های ویژه این اپلیکیشن احتیاجمند پرداخت هزینه خواهید بود.

برنامه Signal Private Messenger

اگر امنیت اپلیکیشن ارسال پیغامک از اهمیت بسیاری برایتان برخوردار است، استفاده از اپلیکیشن Signal Private Messenger را به شما پیشنهاد می کنیم. این اپلیکیشن امنیت بسیار بالایی را برای کاربران خود فراهم می نماید. اپلیکیشن Signal Private Messenger به حدی ایمن است که به کاربر اجازه دریافت اسکرین شات را هم نمی دهد! این موضوع یکی از نقاط قوت اپلیکیشن مذکور محسوب می گردد. به محض ثبت شماره تماس خود در این اپلیکیشن، تمام پیغامک های شما رمزنگاری خواهند شد.

برنامه Chomp SMS

در حال حاضر اپلیکیشن Chomp SMS به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های رایگان ارسال پیغامک در اندروید تبدیل شده است. اپلیکیشن مذکور قابلیت های متعددی را شامل می گردد که از جمله آن ها می توان به ارائه طیف وسیعی از اموجی ها، امکان گذاشتن رمز برای ورود به اپلیکیشن، قابلیت قفل کردن پیغامک ها و بسیاری دیگر اشاره نمود. علاوه بر قابلیت های ذکر شده، برنامه Chomp SMS امکانات شخصی سازی متعددی را برای کاربران خود فراهم آورده است. همچنین این برنامه با اپلیکیشن Pushbullet و سیستم عامل Android Wear سازگاری دارد.

برنامه QKSMS

اپلیکیشن QKSMS از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. از این رو برای آن دسته از کاربرانی که به ظاهر اپلیکیشن اهمیت بسیاری می دهند، یک گزینه کاربردی محسوب می گردد. ارائه طیف وسیعی از تم ها، قابلیت Night Mode، امکانات شخصی سازی، ارسال پیغامک های گروهی و زمان بندی پیغامک ها از قابلیت های این اپلیکیشن زیبا به شمار می روند. همچنین عدم وجود تبلیغات درون برنامه ای را می توان از دیگر نقاط قوت این اپلیکیشن دانست. نسخه پایه برنامه QK SMS به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است. در حالی که به منظور استفاده از قابلیت های ویژه این برنامه احتیاج به پرداخت هزینه خواهید داشت.

برنامه EvolveSMS

اپلیکیشن EvolveSMS قابلیت های متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که این موضوع اپلیکیشن مذکور را به یکی از بهترین اپلیکیشن های رایگان ارسال پیغامک در اندروید تبدیل نموده است. این اپلیکیشن از پیغامک های چند رسانه ای (شامل گیف ها) پشتیبانی می نماید و همچنین با ساعت هوشمند سازگاری دارد. رابط کاربری اپلیکیشن EvolveSMS به صورت پیش فرض نارنجی رنگ است با این وجود شما می توانید با پرداخت هزینه، رابط کاربری برنامه را مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنید.

برنامه Pulse

اپلیکیشن Pulse توسط توسعه دهنده اپلیکیشن EvolveSMS که در بالا به معرفی آن پرداختیم، ارائه شده است. رابط کاربری خوب، قابلیت های شخصی سازی، امکان اشتراک گذاری فایل های چند رسانه ای، مدیریت مخاطبین و غیره از امکانت اپلیکیشن Pulse به حساب می آیند. همچنین در صورت پرداخت هزینه اشتراک شما می توانید از این اپلیکیشن بر روی سایر دستگاه ها نظیر لپ تاپ بهره ببرید.

جمع بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بعضی از بهترین اپلیکیشن های رایگان ارسال پیغامک در اندروید پرداختیم. برنامه های معرفی شده در این مقاله قابلیت های متعددی را در اختیار کاربران دستگاه های اندرویدی قرار می دهند و کاربران می توانند به راحتی توسط این برنامه ها نسبت به ارسال پیغامک برای مخاطبین خود اقدام کنند.

منبع: برترین ها
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 193

به "بهترین اپلیکیشن های رایگان ارسال پیامک در اندروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اپلیکیشن های رایگان ارسال پیامک در اندروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید