بیوگرافی جسیکا آلبا (بازیگر زن آمریکایی)

به گزارش تنها پیامک، جسیکا آلبا مدل و هنرپیشه زن آمریکایی و ستاره سریال محبوب فرشتگان تاریکی و فیلم علمی تخیلی چهار شگفت انگیز 1 و 2 است.

بیوگرافی جسیکا آلبا (بازیگر زن آمریکایی)

جسیکا آلبا هنرپیشه جوان آمریکایی با بازی در سریال محبوب فرشته تاریکی به شهرت رسید. او همچنین فیلم پرفروش چهار شگفت انگیزرا در کارنامه هنری خود دارد.

خلاصه

جسیکا آلبا متولد 28 اوریل سال 1981 است. او نخستینبار در سیزده سالگی کار خودرا به عنوان بازیگر، با بازی در فیلم Camp Nowhere یا کمپ در ناکجا آباد شروع کرد و بعد از آن با نقش آفرینیدر مجموعه تلویزیونی فرشته تاریکی به شهرت رسید.

سال های نخست فعالیت  جسیکا آلبا

جسیکا آلبا در 28 آوریلسال 1981 در پامونا، کالیفرنیا به جهان آمد. پدر او یک دورگه مکزیکی-آمریکایی است ومادرش ریشه دانمارکی-فرانسوی دارد. از آنجایی که جسیکا فرزند یک نظامی نیروی هواییایالات متحده بود، زندگی در ایالات مختلف از جمله کالیفرنیا، می سی سی پی و تگزاسرا تجربه کرده است. آلبا از همان دوران نوجوانی شروع به تحصیل در رشته بازیگرینمود و در سن 13 سالگی برای اولین بار با ایفای نقش در فیلم کمپ در ناکجا آباد بازیگریجلوی دوربین را تجربه کرد. او همچنین به عنوان مدل در تبلیغات تلویزیونی نیز شرکتمی کرد. در همین دوران برای بازی در سریال جهانی مخفی الکس مک انتخاب شد که یککمدی محبوب مخصوص نوجوانان بود و آلبا در آن نقش دختری را بازی می کرد که نیروهایخاص داشت.

پیشرفت هنری

در سال 2000 نقش اول سریال علمی تخیلی فرشتگانتاریکی به جسیکا آلبا پیشنهاد شد. در این سریال که توسط کارگردان برجسته جیمزکامرون کارگردانی شد، آلبا نقش مکس گوورا، نوجوانی را ایفا کرد که طی یک سریآزمایشات انجام گرفته روی او و دیگر بچه ها، دست خوش اصلاحات ژنتیکی شده بودند.

این سریال که نقدها و تحسین های زیادی رابرانگیخت تنها در دو فصل به نمایش درآمد. پس از آن آلبا در سال 2003 و 2005 درفیلم های Honey و Sin Cityبه عنوان یک رقصنده ایفای نقش کرد.

فیلمشناسی  جسیکا آلبا

در سال 2005 آلبا با بازی در نقش سودر فیلم سینمایی جذاب و دیدنی چهار شگفت انگیز به خوبی درخشید. آلبا در اینفیلم نقش زن جوانی را ایفا می کند که قدرت ماورایی نامرئی شدن داشت. به دنبال اینپیروزیت آلبا در سال 2007 در قسمت دوم فیلمسینمایی چهار شگفت انگیز با نام قیام موج سوار نقره ای نیز ایفای نقش کرد.

در ادامه و در سال 2005به همراه پل واکر و اسکات کان در فیلم Into the Blue بازی کرد و در سال 2007 در یک فیلم کمدی-رمانتیک نقش مقابلدین کوک را ایفا کرد که پیروزیت زیادی به دست نیاورد.

در ادامه و در سال 2008در یک اثر ژانر وحشت به نام Eye که بازسازی یک فیلم ژاپنی ترسناک بود بازی کرد. در همان سال و دربازگشت به ژانر کمدی در فیلم The Love Guru ایفای نقش کرد.

زندگی خصوصی جسیکا آلبا

در سال 2008 آلبا با دوست قدیمی خود، کش وارن ازدواج کرد. این زوج صاحب دو فرزند دختر به نام های ماری و هون ورن هستند.

انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 915

به "بیوگرافی جسیکا آلبا (بازیگر زن آمریکایی)" امتیاز دهید

2 کاربر به "بیوگرافی جسیکا آلبا (بازیگر زن آمریکایی)" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوگرافی جسیکا آلبا (بازیگر زن آمریکایی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید