طراحی لوگو: طراحی لوگو: تخصص ویژه آرمان رمضانی در استقلال!

به گزارش تنها پیامک، آرمان رمضانی از زمان پیوستن به استقلال خیلی برای این تیم گل نزده، اما پیروز شده چند گل حساس و تعیین کننده به ثمر برساند و هرگاه به میدان رفته عملکرد موثری در ترکیب آبی های مرکز داشته است. او که در جابجایی نیم فصل لیگ بیستم در انتقالی غافل گیرکننده از پرسپولیس راهی استقلال شد مجموعا 5 گل با لباس آبی زده که سه مورد آن بسیار حیاتی بوده و همگی این سه گل هم در دقایق پایانی به ثمر رسیده است.

طراحی لوگو: طراحی لوگو: تخصص ویژه آرمان رمضانی در استقلال!

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از برترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با برترین قیمت از نماشو بخواهید.

مورد اول گلی است که فصل قبل در جریان برد یک بر صفر برابر نفت آبادان به ثمر رساند. آن روز ها مجیدی به دلیل باخت مقابل ذوب آهن و پرسپولیس تحت فشار بود، ولی رمضانی با گل ثانیه های پایانی برابر تیم آبادانی باعث برد تیمش شد و مجیدی را از زیر فشار خارج کرد.

رمضانی امسال هم دو بار چنین کاری کرده که یکی در دقیقه 87 مقابل نود ارومیه در جام حذفی بود و دیگری هم در دقیقه 88 برابر شهرخودرو به ثمر رسید. گل اول او استقلال را از باخت نجات داد و گل دوم باعث برد تیمش و افزایش فاصله در صدر جدول شد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2519

به "طراحی لوگو: طراحی لوگو: تخصص ویژه آرمان رمضانی در استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: طراحی لوگو: تخصص ویژه آرمان رمضانی در استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید