پیراهن تیم ملی آرزوی بزرگ من است ، از بچگی طرفدار استقلال بودم

به گزارش تنها پیامک، آرش رضاوند از اینکه به رکورد 100 بازی در استقلال رسیده، مسرور است و آرزو دارد به پیراهن تیم ملی هم برسد.

پیراهن تیم ملی آرزوی بزرگ من است ، از بچگی طرفدار استقلال بودم

خبرنگاران آنلاین - امیرحسین اعظمی

آرش رضاوند که تا پیش از بازی با طرفدار 99بار با پیراهن استقلال به میدان رفته بود، با حضور در ترکیب اصلی بازی هفته یازدهم، به رکورد 100 بازی با پیراهن تیمش رسید. حالا رضاوند پس از حسینی، چشمی و قائدی، تبدیل به چهارمین بازیکن فعلی استقلال می گردد که به باشگاه صدتایی ها وارد شده، هرچند اگر او فصل گذشته به صورت قرضی به فولاد نرفته بود، خیلی زودتر به این رکورد می رسید. او که با پیراهن فولاد توانست سوپرجام را فتح کند، در بازی سوپرجام این هفته می تواند از 100 بازی هم رد گردد. به بهانه همین رکورد و در آستانه بازی سوپرجام گفت وگویی با هافبک استقلال داشته ایم.

*بازی با طرفدار چطور بود؟

بازی سختی بود ولی خدا را شکر که نتیجه برای ما شد. شرایط زمین چمن استادیوم دستگردی هم نسبت به گذشته بهتر شده بود ولی باز هم به سختی می شد روی زمین پاس داد، با این حال قبل از تعطیلات 3 امتیاز مهم گرفتیم و امیدوارم این روند خوب را ادامه دهیم.

*به نظر می رسد رقابت نزدیکی با پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی دارید؟

وقتی لیگ آغاز شد کاملا تعیین بود که چه تیم هایی مدعی هستند. به غیر از استقلال و پرسپولیس باید از سپاهان، گل گهر و فولاد هم نام ببریم. آنها هم تیم هایی هستند که برای قهرمانی کوشش می نمایند. رقابت بین همه این تیم ها نزدیک و فشرده است و باید دید چه اتفاقاتی رخ می دهد.

*برای قهرمانی استقلال چقدر شانس قائل هستی؟

پیش بینی خیلی سخت است ولی تیم ما به چیزی جز قهرمانی راضی نیست. مدعیان دیگر هم دنبال قهرمانی هستند و هیچ تیمی از حالا نمی تواند ادعا کند که قهرمان می گردد. لیگ سال جاری واقعا سخت است و هیچ تیمی هم از پیش بازنده نیست، ما برای قهرمان شدن باید کمترین اشتباه را داشته باشیم.

*عملکرد ساپینتو را چطور می بینی؟

او نهایت کوشش خودش را انجام می دهد تا تیم پیروز باشد. ساپینتو یک مربی باتجربه است و امیدوارم فصل خوبی را با این مربی رقم بزنیم.

*چرا ساپینتو اینقدر عصبانی است؟

هر فردی خصوصیات خاص خودش را دارد و نمی توانم در این مورد صحبت کنم. بهتر است در این خصوص از خودش سؤال کنید.

*فکر می کنی کیفیت بازی استقلال، طرفداران را راضی نموده است؟

ما از لحاظ ایجاد موقعیت گل و بازی مالکانه شرایط بدی نداریم. از لحاظ امتیازگیری هم بد عمل نکردیم و در چند بازی هم بدشانسی آوردیم. همانطور که گفتم بازی های لیگ سال جاری واقعا سخت است و خیلی از تیم ها که مقابل ما بازی می نمایند، بیشتر به فکر دفاع و کسب حداقل امتیاز هستند.

*به نظر تو کیفیت فنی بازی های لیگ برتر بالاست؟

نمی توان گفت پایین است. بیشتر لژیونرها به ایران برگشته اند و چند بازیکن و مربی خارجی باکیفیت هم به لیگ ما اضافه شده اند. البته در هفته های اخیر بعضی اتفاقات و بعلاوه عدم حضور طرفداران در استادیوم ها روی کیفیت بازی ها تأثیر گذاشت ولی فکر می کنم بعد از جام جهانی شرایط بهتر گردد.

*در خصوص حضور علی فتح الله زاده در استقلال چه نظری داری؟

مدیر باتجربه ای است، امیدوارم آمدنش برای استقلال اتفاقات مثبتی در پی داشته باشد و مسائل را حل نماید.

*فصل گذشته شرایط خوبی در فولاد داشتی و حتی امیدوار به حضور در تیم ملی بودی. فعلا که این اتفاق برایت رخ نداده است.

کوشش خودم را می کنم و اینطور نیست که انگیزه ام را از دست بدهم. اگر جام جهانی نشد، برای جام ملت ها کوشش می کنم. پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی بزرگ من است و خیلی دوست دارم این اتفاق را تجربه کنم.

*در بازی با طرفدار، صدمین بازی ات را با پیراهن استقلال انجام دادی.

استقلال تیم بزرگی است، تیمی که از بچگی طرفدارش بودم و آرزو داشتم پیراهن استقلال را بر تن کنم. خوشحالم که در باشگاه بزرگ استقلال به باشگاه صدتایی ها پیوستم و امیدوارم افتخارات زیادی را در این تیم کسب کنم. از اینکه 100 بازی با پیراهن استقلال انجام دادم، احساس غرور می کنم.

*پارسال بعد از رفتن به فولاد، قهرمانی در سوپرجام را تجربه کردی و جالب اینجاست که حالا در آستانه کسب دومین سوپرجام هستی؟

با اینکه حضور کوتاه مدتی در فولاد داشتم ولی اتفاقات خوبی برایم رقم خورد. امیدوارم روز چهارشنبه دوباره قهرمانی در سوپرجام را این بار با پیراهن استقلال جشن بگیرم.

*فکر می کنی نساجی را شکست بدهید؟

ما در لیگ آنها را شکست دادیم ولی هر بازی شرایط خودش را دارد. قطعا بازی سختی داریم و آنها هم انگیزه زیادی دارند تا خودشان را نشان دهند. با این حال، کوشش می کنیم تا قهرمان شویم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آبان 1401 بروزرسانی: 8 آبان 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3101

به "پیراهن تیم ملی آرزوی بزرگ من است ، از بچگی طرفدار استقلال بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیراهن تیم ملی آرزوی بزرگ من است ، از بچگی طرفدار استقلال بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید