آخرین اخبار استقلال، واکنش فولادی ها به حضور نکونام در استقلال

به گزارش تنها پیامک، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: جواد نکونام با قدرت کارش را در فولاد ادامه می دهد و همه از او حمایت می کنیم.

آخرین اخبار استقلال، واکنش فولادی ها به حضور نکونام در استقلال

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سعید آذری درباره عملکرد تیم فولاد خوزستان پس از انتها نیم فصل لیگ برتر گفت: با توجه به اتفاقاتی که در جدول اتفاق افتاده و توزیع امتیازات شرایط بدی نداریم. از رده نهم به چهارم رسیدیم که موضوع شادمان نماینده ای نیست، اما نشان داد که روز به روز بهتر می شویم. انتظارمان این بود که پس از 15 بازی بیشتر امتیاز بگیریم، اما از فرایند امتیازگیری تیم رضایت داریم.

وی ادامه داد: شرایط لیگ سال جاری و جدول طوری است که تیم ها خیلی به هم نزدیک هستند و می بینید که پس از انتها نیم فصل هیچ تیمی خودش را از بقیه جدا نکرده. این نشان می دهد که لیگ سال جاری سخت است و ما هم رضایت نسبی از عملکردمان داریم و می دانیم که نیم فصل دوم سخت تری خواهیم داشت. امیدوارم که بتوانیم در انتها فصل صندلی مناسبی کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره آخرین شرایط پنجره بسته جابجایی این تیم گفت: فعلا خبر خاصی نیست. اقدام های لازم را انجام می دهیم و مستندات جدید را مرتب برای دادگاه عالی ورزش (CAS) می فرستیم. شاید باورش سخت باشد، اما هر سه روز یکبار اقدام جدیدی در این خصوص انجام می دهیم، اما هنوز جوابی نگرفتیم. فعلاً تکلیف این موضوع تعیین نیست، کوشش می کنیم تا پنجره جابجاییی فولاد باز گردد.

آذری در واکنش به اینکه شایعه شده باشگاه استقلال برای جانشینی محمود فکری به دنبال جذب جواد نکونام است، گفت: نمی دانم چرا این صحبت ها و حاشیه ها پیش می آید. اتفاقی در لیگ و در جدول رخ نداده که بخواهد چنین صحبت هایی پیش بیاید. همه تیم ها در بالای جدول به هم نزدیک هستند و چیز خاصی رخ نداده، اما می بینیم که چنین شایعاتی درست می گردد.

وی ادامه داد: جواد نکونام کارش را با قدرت در فولاد خوزستان انجام می دهد و همه مدیران باشگاه هم از او حمایت می کنیم. با توجه به ملاقات های به جامانده تا انتها فصل امیدوارم که در انتها لیگ، صندلیی در خور نام فولاد کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد میزبانی از ملاقات پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، گفت: برای میزبانی از ملاقات پلی آف درخواست میزبانی دادیم و مسئله ای بابت رعایت پروتکل ها نداریم، برای مرحله گروهی هم انشالله مسئله ای نخواهد بود. البته این را بگویم که کنفدراسیون فوتبال آسیا 2 روز پیش نامه ای به باشگاه فولاد زد و اعلام نمود که ساعت و محل برگزاری پیشنهادی خودمان را برای ملاقات پلی آف اعلام کنیم.

آذری اضافه نمود: مسئله ای بابت برگزاری نداریم و تصمیم گیرنده نهایی ستاد کرونای کنفدراسیون فوتبال آسیا است. آن ها با توجه به گزارش سازمان بهداشت جهانی و توانمندی کشور ها مساله میزبانی را حل و فصل می نمایند.

پرسپولیس، استقلال، تراکتورتبریز و فولادخوزستان نمایندگان ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا هستند که در این بین فولاد باید ابتدا در مرحله پلی آف به مصاف العین امارات برود.

گروه بندی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به توضیح زیر است:

گروه A: الهلال (عربستان)، شباب الاهلی (امارات)، استقلال (تاجیکستان) و برنده ملاقات الغرافه از قطر و آلمایق از ازبکستان

گروه B: الشارجه (امارات)، تراکتور (ایران)، پاختاکور (ازبکستان) و برنده ملاقات الوحده از عربستان و نیروی هوایی از عراق

گروه C: الدحیل (قطر)، الاهلی (عربستان)، استقلال (ایران) و الشرطه (عراق)

گروه D: السد (قطر)، النصر (عربستان)، الوحدت (اردن) و برنده ملاقات فولاد از ایران و العین از امارات

گروه E: پرسپولیس (ایران)، الریان (قطر)، گوا (هند) و برنده ملاقات الوحده از امارات و الزوراء از عراق

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1521

به "آخرین اخبار استقلال، واکنش فولادی ها به حضور نکونام در استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار استقلال، واکنش فولادی ها به حضور نکونام در استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید