پنالتی پرسپولیس واضح بود، بازی با سپاهان درشهر بیطرف قابل هضم نیست

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی سختی بود و می دانستیم چنین دیداری خواهیم داشت. ذوب آهن تیم جوان و دونده ای بود. در گردش توپ آنطور که باید نبودیم. هر وقت در این موضوع بهتر بودیم عملکرد قابل قبولی هم داشتیم.

پنالتی پرسپولیس واضح بود، بازی با سپاهان درشهر بیطرف قابل هضم نیست

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: عملکردمان با گردش توپ بهتر شد و موقعیتی هم به حریف ندادیم. خدارا شکر سه امتیاز را گرفتیم. پیروزی در این مسابقه برایمان مهم بود.

وی درباره عملکرد بازیکنان پرسپولیس اضافه نمود: بازیکنان تیم در این یکی دو سال از جان و دل مایه گذاشتند و با وجود تمام مسائل هم توانستیم ذوب آهن را ببریم. اتفاقی که در این مدت رخ نداده بود اما با کوشش بازیکنانم رقم خورد.

گل محمدی که در نشست خبری قبل از بازی نیز درباره حذف احتمالی پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان 2022 آسیا صحبت نموده بود بار دیگر با سئوال خبرنگاران در این زمینه روبرو شد و گفت: دیروز هم گفتم ساختار فوتبال ایران سال هاست ایراد اساسی دارد. یک جایی باید همه دست به دست هم بدهیم تا زیرساخت ها را اصلاح کنیم.

سرمربی سرخپوشان ادامه داد: امکانات فوتبال ما نسبت به سطح فنی تیم ملی و باشگاهی کمتر است. AFC سختگیری های زیادی دارد و امیدوارم مشکل حل گردد. به هر حال این مسائل در سال های قبل هم بوده است و امیدوارم سال جاری هم حل گردد.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی برابر ذوب آهن گفت: توانستیم با سه امتیازی که گرفتیم به صدر جدول نزدیک تر شویم. بازی حساسی بود. همانطور که گفتم در نیمه اول گردش توپ خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم بر بازی مسلط شدیم و ملاقات سنگینی را بردیم.

گل محمدی اضافه نمود: بازیکنان اراده خوبی برای گرفتن سه امتیاز از خود داشتند و یک بازی فیزیکی و درگیرانه را پشت سر گذاشتیم. این برد را هم به طرفداران تقدیم می کنیم که همیشه به ما انرژی می دهند.

سرمربی پرسپولیس درباره برگزاری بازی با سپاهان اصفهان در زمین بی طرف، گفت: هر دو تیم استادیوم های خوبی داریم اما برگزاری بازی در استادیومی دیگر به خاطر اتفاقات قبلی عجیب است. این مسئله برای ما غیر قابل هضم است. یکسری اتفاقات مختص فوتبال خودمان است و خیلی هم نمی توان راجع به آن صحبت کرد.

گل محمدی درباره اعتراض مهدی تارتار همتای خود در ذوب آهن در صحنه اعلام پنالتی برای پرسپولیس تاکید نمود: بعد از بازی من صحنه را دیدم و خطا کاملاً واضح بود. دفاع ذوب آهن پای مهاجم ما را زد. اگر این خطا نمی شد آل کثیر موقعیت گل داشت.

سرمربی پرسپولیس:درباره آخرین شرایط بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس گفت: ITC آنها هنوز صادر نشده است. این دو بازیکن را جذب کردیم تا در نیم فصل اول به ما یاری نمایند اما هنوز از آنها استفاده نمی کنیم. اگر می دانستیم قرار است نیم فصل دوم برسند اینقدر وقت و انرژی نمی گذاشتیم که بازیکن خارجی بگیریم. یکی از آنها شاید تا دو هفته آینده کارت بازی اش صادر گردد اما یکی دیگر را به علت مصدومیت تا یک ماه از دست دادیم و تا نیم فصل نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2193

به "پنالتی پرسپولیس واضح بود، بازی با سپاهان درشهر بیطرف قابل هضم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنالتی پرسپولیس واضح بود، بازی با سپاهان درشهر بیطرف قابل هضم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید