تلاش قهرمان پارالمپیک توکیو برای کسب دو طلا در پاراآسیایی چین

به گزارش تنها پیامک، قهرمان بازیهای پارالمپیک توکیو در رشته پرتاب دیسک و وزنه گفت: با هدف گذاری که بعد از بازیهای پارالمپیک توکیو انجام دادم، در پی کسب دو مدال طلای بازیهای پاراآسیایی چین در دو ماده وزنه و دیسک هستم.

تلاش قهرمان پارالمپیک توکیو برای کسب دو طلا در پاراآسیایی چین

مهدی اولاد در گفت وگو با خبرنگاران، درباره زمان آغاز تمرینات خود بعد از بازیهای پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: هر چند بعد از بازیهای پارالمپیک توکیو اردوی تیم ملی هنوز آغاز نشده، اما از اول آبان تمرینات خود را به صورت جدی در پرتاب وزنه و دیسک آغاز کردم و با 12 کیلو کاهش وزن سعی دارم بهترین عملکرد را در مسابقات آینده داشته باشم.

وی گفت: برای کسب دو مدال طلا و نقره بازیهای پارالمپیک توکیو 4 سال به سختی تلاش کردم و زحمات زیادی را متحمل شده بودم، اما متاسفانه پاداش اختصاص یافته از سوی وزارت ورزش و جوانان تنها برای کسب مدال طلا بود و تنها 30 درصد پاداش مدال نقره خود را دریافت کردم و این مساله تا حدودی انگیزه ام را برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین در دو رشته کم کرده و اعتقاد داشتم در حقم اجحاف شده است.

قهرمان بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: واقعا نمی دانم این چه نوع آیین نامه ای است که ورزشکار با کسب 2 مدال جایگاه کشور خود را در جدول رده بندی ارتقاء می دهد، اما در زمان دریافت پاداش تنها 30 درصد پاداش را برای دومین مدال خود باید دریافت کند.

اولاد پیرامون این پرسش که آیا قصد دارید در بازیهای پاراآسیایی چین تنها در یک رشته شرکت کنید، افزود: چون در حال حاضر رنکینگ اول و دوم دنیا را در پرتاب وزنه و دیسک دارم، با صحبتی که با رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان و مربی خود داشتم قرار شد در بازیهای پاراآسیایی نیز در همان دو رشته وزنه و دیسک حضور پیدا کنم. هر چند می دانم طبق آیین نامه وزارت ورزش و جوانان پاداش مدال دوم در بازیهای پاراآسیایی تنها 10 درصد پرداخت می شود، اما با این وجود برای کسب دو مدال طلا در چین تلاش خواهم کرد.

وی درباره برنامه های آینده خود گفت: اسفندماه امسال مسابقات بین المللی فزاغ امارات را پیش رو داریم که البته هنوز چیزی به ما اعلام نشده که قرار است در این مسابقات شرکت کنیم یا خیر؟ اردیبهشت سال آینده نیز مسابقات انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات دنیای دوومیدانی در ژاپن و سپس بازیهای پاراآسیایی چین را داریم که هدف بر این است تا با آمادگی خوبی ابتدا راهی امارات شوم و سپس خود را برای مسابقات انتخابی تیم ملی آماده کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2932

به "تلاش قهرمان پارالمپیک توکیو برای کسب دو طلا در پاراآسیایی چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش قهرمان پارالمپیک توکیو برای کسب دو طلا در پاراآسیایی چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید