توتی: دیر یا زود به رم برمی گردم

به گزارش تنها پیامک، کاپیتان تیم فوتبال رم اعتراف کرد که با تغییرات اجرا شده در کادر مدیریتی این باشگاه به تحریم جالوروسی انتها خواهد داد.

توتی: دیر یا زود به رم برمی گردم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فرانچسکو توتی اعتراف کرد که با انتقال مالکیت این تیم از جیمز پالوتا به دن فردکین رویکرد او هم نسبت به تنها تیم دوران بازیگری اش عوض شده است و او با گرگ های پایتخت ایتالیا آشتی خواهد کرد.

توتی سال گذشته به خاطر اختلاف پیدا کردن با مدیران باشگاه رم از جمله پالوتا، از کادر ورزشی این باشگاه کنار گذاشته شد و پس از آن گفت تا زمانی که آنها بر مسند امور باشند دیگر به جالوروسی بازنخواهد گشت.

مالکیت باشگاه رم دو ماه پیش از پالوتا به خانواده فردکین انتقال داده شد و حالا توتی خوشبین است که روابطش با تیمی که 25 سال از عمرش را در آن سپری کرد به حالت عادی برگردد.

توتی با ابراز تمایل برای بازگشت به رم و داشتن ملاقاتی محبت آمیز با مالکان جدید باشگاه، به نشریه رپوبلیکای ایتالیا گفت: من برای تغییر دادن اوضاع (اشاره به رابطه اش با باشگاه رم) خودسوزی نمی کنم چون چیزهای جذاب دیگری پیدا کرده ام که سرم را با آنها گرم کنم. با این حال از آنجایی که موضع را روشن کرده بودم، طبیعی است که دیر یا زود به بازگشت به رم و تعامل با این باشگاه فکر کنم. اما من نمی دانم که آینده چه چیزهایی برایم به ارمغان خواهد آورد و از آن مهمتر این که انتظار ندارم که با لم دادن روی کاناپه خانه ام و دست روی دست گذاشتن رخ دهد.

توتی اضافه نمود: چه زمانی به رم برمی گردم؟ به نظرم این سؤال مناسبی نیست. خیلی بی پروا است. باید با دقت و ظرافت بیشتری درباره این مسئله حرف زد. اما اگر از من بپرسید که چه زمانی با خانواده فردکین ملاقات خواهم داشت به شما خواهم گفت که هر وقت که آنها مرا برای صرف یک قهوه دعوت کنند. راستش را هم بخواهید من فکر می کنم که آنها این کار را انجام خواهند داد. در حال حاضر اما هیچ تماسی بین من و آنها صورت نگرفته است.

کاپیتان سابق رم با خوشبینی درباره آینده این تیم پس از ورود فردکین گفت: دن فردکین خیلی زود به مسائل بنیادین باشگاه پی برد. در باشگاه رم، مالک باشگاه باید بالای سر تیم باشد. اینکه پسر فردکین، رایان برای زندگی به رم خواهد آمد، یک تصمیم درست و سازنده است. پالوتا در اداره باشگاه اشتباه می کرد چون بر اساس آنچه در خبرها می خواند و چیزهایی که می شنید تصمیم گیری می کرد و خودش حضور نداشت. مالک باشگاه باید در کنار تیم حضور فیزیکی داشته باشد و از نزدیک اوضاع آن را زیر نظر داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1215

به "توتی: دیر یا زود به رم برمی گردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توتی: دیر یا زود به رم برمی گردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید