تکلیف مطالبات معوقه تامین اجتماعی هرمزگان از شهرداری بندرعباس چیست؟

به گزارش تنها پیامک، خبرنگاران/هرمزگان در نشستی با حضور اکبری مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان، مریدی مدیر کل امور مالیاتی استان و نوبانی شهردار بندرعباس در مورد راهکارهای معین تکلیف مطالبات معوقه سازمان تامین اجتماعی از شهرداری بندرعباس و موسسات وابسته مورد آنالیز نهاده شد و بر همگرایی سه جانبه برای تحقق این مهم تاکید شد.

تکلیف مطالبات معوقه تامین اجتماعی هرمزگان از شهرداری بندرعباس چیست؟

عباس اکبری از شهرداری به عنوان یک کارفرمای بزرگ یاد کرد که کارکنانی زیادی را به صورت مستقیم و غیر مستقیم تحت پوشش دارد.

وی از شهرداری خواست تا بر امور مربوط به ارسال فهرست و حق بیمه کارکنان پیمانکاران خود نظارت و توجه بیشتری داشته و فرآیندی مدون و شفاف جهت نظارت بر امور بیمه ای آنها تدوین کند.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان اعلام نمود: با توجه به اهمیت بدهی های بیمه ای اعلامی به موسسات و کارگاه ها می بایست مدیران مرتبط با این حوزه در شهرداری بندرعباس توجه بیشتری نسبت به فرایند ابلاغ الکترونیک احکام مطالباتی داشته باشند.

اکبری از اعلام آمادگی اداره کل تامین اجتماعی جهت تحقق این مهم اطلاع داد و گفت: طرفین با تشکیل تیمهای کارشناسی و برگزاری جلسات مستمر مطابق قوانین و مقررات به برترین شکل ممکن فرایندهای مربوطه را تعیین نمایند تا در آینده شاهد انباشت مطالبات نباشیم.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان اعلام نمود: با توجه به اینکه شهرداری بندرعباس مبالغی را از اداره کل امور مالیاتی استان بستانکار است، در این نشست سه جانبه با حضور مدیران ارشد هر سه دستگاه توافق شد این مبالغ بابت مطالبات سازمان از شهرداری بندرعباس به وسیله اداره کل امور مالیاتی در وجه سازمان پرداخت گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1907

به "تکلیف مطالبات معوقه تامین اجتماعی هرمزگان از شهرداری بندرعباس چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف مطالبات معوقه تامین اجتماعی هرمزگان از شهرداری بندرعباس چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید