تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال ایران مغلوب قهرمان اروپا شد

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران، تیم بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال در دومین دیدار مرحله گروهی مسابقات قهرمانی دنیا مقابل ترکیه، به میدان رفت. در این دیدار ترکیه که قهرمانی قاره اروپا را در اخیار دارد، با نتیجه 53 بر 71 توانست مقابل تیم ایران به فزونی دست یابد.

تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال ایران مغلوب قهرمان اروپا شد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

پیش از این تیم بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال ایران مقابل استرالیا به پیروزی دست یافته بود. تیم کشورمان سومین دیدار خود در این رقابت ها را ساعت 18 امروز شنبه به وقت محلی تورنتو، مقابل میزبان مسابقات یعنی کانادا برگزار می گردد.

تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال ایران با ترکیب امیررضا احمدی، مهدی ماندگار، علی کریمی کردآبادی، مجتبی کمالی، محمدحسن سیاری، همایون عسگری مهرآبادی، مهدی عباسی شتریه،پیمان میزان، حسنعلی کعبی عمیر، سیدمهدی موسوی، رضا عیوضی و با راهنمایی حسن پالار، سرمربی تیم ملی و به سرپرستی هادی رضایی، در این مسابقات شرکت نموده است.

مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی زیر 23 سال دنیا در دو گروه 6 تیمی برگزار می گردد. تیم ایران در گروه یک با تیم های استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا رقابت های مرحله گروهی را انجام می دهد و در گروه دو نیز تیم های انگلستان، آلمان، ژاپن، آمریکا، فرانسه و آفریقای جنوبی با هم رقابت خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 422

به "تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال ایران مغلوب قهرمان اروپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال ایران مغلوب قهرمان اروپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید