جام ملت های زنان آسیا؛ رنگ پیراهن دختران ایران در مرحله گروهی معین شد

به گزارش تنها پیامک، تهران (پانا) - نشست هماهنگی تیم های شرکت کننده در گروه A رقابت های جام ملت های فوتبال بانوان آسیا 2022 به صورت آنلاین برگزار گردید.

جام ملت های زنان آسیا؛ رنگ پیراهن دختران ایران در مرحله گروهی معین شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست هماهنگی تیم های شرکت کننده در گروه A رقابتهای جام ملت های فوتبال بانوان آسیا 2022 به صورت آنلاین با حضور نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار گردید.

در این نشست آخرین قوانین و مقرات مربوط به این رقابتها به وسیله مسئولین برگزار کننده و ناظر داوری برای سرپرستان ارائه شد. بعلاوه، رنگ لباس تیم ها به وسیله سرپرستان به تایید مسئولین برگزار کننده مسابقات رسید.

برهمین اساس ملی پوشان کشورمان در اولین ملاقات خود که روز پنجشنبه 30 دی ماه ساعت 17:30 به وقت تهران در استادیوم دی وای پاتیل شهر ناوی مومبای برگزار می گردد، با لباس سفید به مصاف آبی پوشان هند می فرایند.

دومین مسابقه تیم ملی فوتبال بانوان ایران برابر چین روز یکشنبه 4 بهمن 13:30 به وقت تهران در حالی در استادیوم مومبای شهر بمبئی برگزار می گردد که ملی پوشان کشورمان با لباس قرمز رنگ به مصاف سفیدپوشان چین می فرایند.

آخرین ملاقات تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی مقابل چین تایپه روز چهارشنبه 6 بهمن از ساعت 17:30 به وقت تهران در استادیوم دای وای پاتیل شهر ناوی مومبای در حالی برگزار می گردد که ملی پوشان ایران با لباس قرمز رنگ برابر آبی پوشان چین تایپه به میدان می فرایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 خرداد 1401 بروزرسانی: 1 خرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2819

به "جام ملت های زنان آسیا؛ رنگ پیراهن دختران ایران در مرحله گروهی معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام ملت های زنان آسیا؛ رنگ پیراهن دختران ایران در مرحله گروهی معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید