جزیره مرجان پاتایا

به گزارش تنها پیامک، تایلند یکی از زیباترین کشورهایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند به بازدید آن‌ها بروید. در این مقاله شما را با بهترین جاذبذه‌های این کشور آشنا خواهیم کرد.

جزیره مرجان پاتایا

جزیره مرجان پاتایا یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری پاتایا، با شهر ساحلی پاتایا حدود 7 کیلومتر فاصله دارد ودارای سواحل شنی سفید است و هرروز صبح لنج هایی به طرف آن حرکت کرده و بعداز ظهر بازمی گردند.محیط این جزیره بسیار آرام،سواحل آن بسیار زیباو آب های آن دارای مرجان های دیدنی است.

جزیره مرجانی یکی از زیباترین جزایر تایلند می باشد. این جزیره مرجان در پاتایا جاذبه های بسیاری دارد که چشم هر گردشگری را مجذوب خود خواهد کرد. همه ساله گردشگران زیادی برای دیدن این منطقه زیبا در تور تایلند ثبت نام می کنند.

گردشگران در این جزیره می توانند باقایق های کف شیشه ای،به تماشای این مرجان ها بروند.در آنجا امکان شنا،غواصی،حمام آفتاب،ورزش های آبی مثل اسکی روی آب وموج سواری برای همه وجود دارد و رستوران آن نیز با غذاهای لذیذ دریایی از گردشگران تور تایلند پذیرایی می کند. در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

برای رفتن به این جزیره، یکی از بهترین دیدنی های پاتایا، می توانید از لنج هایی استفاده کنید که هر روز صبح گردشگران را به جزیره برده و عصر هنگام باز می گردانند. اما اگر عجله دارید می توانید با قایق موتوری بروید زیرا 0.5 ساعت زودتر می رسید. پس از ورود به جزیره می توانید وسایل خود را در کمد بگذراید و یک تخت اجاره کنید تا پس از شنا روی آن آفتاب بگیرید. این جزیره غیر مسکونی است و به جز ساحل بقیه قسمت های آن غیر قابل استفاده می‌باشد. این جزیره سرسبز و زیبا دارای آلاچیق های بسیار زیبایی در ساحل است که می توانید روز خود را در آنجا بگذرانید.

انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 522

به "جزیره مرجان پاتایا" امتیاز دهید

1 کاربر به "جزیره مرجان پاتایا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره مرجان پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید