خبرنگاران تقدیر از زحمات کادر درمانی وظیفه مسوولان است

به گزارش تنها پیامک، مراغه - خبرنگاران - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: تقدیر از زحمات، فداکاری ها و مجاهدت های کادر درمانی از وظایف مسوولان است و پس از شکست کرونا بایستی به نحو عالی از زحمات این مجموعه قدردانی شود.

خبرنگاران تقدیر از زحمات کادر درمانی وظیفه مسوولان است

حمید شکری روز جمعه در نخستین ساعت تحویل سال نو با حضور در بیمارستان ها و مراکز درمانی مراغه گفت: در این روز های حساس و بحرانی در کنار کادر درمانی شهرستان هستیم و مردم و مسوولان با تماس ها و پل های ارتباطی مختلف از زحمات کادر درمانی تشکر می کنند.

وی گفت: با آغاز سال نو کادر درمانی شهرستان با تمام توان در حال خدمت رسانی به همنوعان خود هستند و کوشش و کوشش آن ها برای مهار بیماری کرونا ویروس شبانه روزی ادامه دارد.

وی اضافه نمود: مردم با ماندن در خانه می توانند بزرگترین و محکم ترین قدم را برای قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا ویروس بردارند و این تنها خواسته کادر درمانی از مردم است.

وی گفت: امیدواریم مردم بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند و در دید و بازدید عید را از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی انجام دهند تا شاهد عبور از این شرایط سخت باشیم.

به گزارش خبرنگاران، در این دیدار فرماندار مراغه و جمعی از پرسنل دانشکده علوم پزشکی مراغه با حضور در مراکز درمانی شهرستان ضمن تبریک سال نو و عید نوروز، از زحمات آن ها در این روزهای سخت مقابله با کرونا تقدیر کرد.

از ابتدای اسفند تا به امروز جواب آزمایش کرونای 67 نفر در شهرستان مثبت اعلام شده است.

شهرستان مراغه با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 878

به "خبرنگاران تقدیر از زحمات کادر درمانی وظیفه مسوولان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تقدیر از زحمات کادر درمانی وظیفه مسوولان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید