خط و نشان مهاجم پرسپولیس برای مهدی عبدی

به گزارش تنها پیامک، خبرنگاران: خط حمله پرسپولیس در این فصل از رقابت های لیگ برتر اتفاقات عجیب وغریبی به خود دیده است. بعد از آنکه یحیی گل محمدی در خرید مهاجم خارجی ناکام ماند، همه نگاه ها متوجه عیسی آل کثیر و مهدی عبدی در خط حمله شد.

خط و نشان مهاجم پرسپولیس برای مهدی عبدی

به گزارش خبرنگاران، مصدومیت عیسی آل کثیر خیلی زودتر از حدتصور، دست یحیی گل محمدی را بست تا مهدی عبدی جوان تبدیل به تنها مهاجم قابل اعتماد سرمربی پرسپولیس گردد. عبدی هم از فرصت هایی که به دست آورده نهایت استفاده را نموده است. او در همین فصل با زدن 5 گل، برترین مهاجم پرسپولیس است، ولی به نظر می رسد این روز ها به شدت جایگاهش به وسیله حامد پاکدل تهدید می گردد. پاکدل، مهاجمی که ابتدای فصل به پرسپولیس پیوست چندان مورد اعتماد سرمربی پرسپولیس نبوده، ولی او در 2 بازی اخیر پرسپولیس، متحول شده و روی دور گلزنی افتاده است؛ آنهم در شرایطی که مهدی عبدی پیروز به گلزنی نمی گردد!

عبدی در 7 بازی اخیری که برای پرسپولیس در لیگ برتر به میدان رفته فقط یک بار گلزنی نموده؛ این در حالی است که حامد پاکدل که در دو بازی اخیر به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده 2 بار گلزنی نموده است. او هفته گذشته دروازه نساجی را گگردد و دیروز هم در شرایطی که به نظر می رسید کار پرسپولیسی ها در ملاقات با آلومینیوم اراک گره خورده، وارد زمین شد و شم بالای گلزنی اش را به رخ کشید. نکته مهم درباره پاکدل اینکه او از سه شوت در چارچوب پیروز به ساختن 2 گل شده است.

همین عملکرد کافی است تا اگر مهدی عبدی قدر موقعیت هایی که نصیبش می گردد را نداند، جایگاهش به وسیله حامد پاکدل به شدت تهدید گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2516

به "خط و نشان مهاجم پرسپولیس برای مهدی عبدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان مهاجم پرسپولیس برای مهدی عبدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید