مهدی ترابی در آستانه جدایی از پرسپولیس؟

به گزارش تنها پیامک، خبرنگاران: مهدی ترابی یکی از کلیدی ترین بازیکنان پرسپولیس است؛ آن قدر کلیدی که حتی یحیی گل محمدی تصمیم گرفته در شرایطی که او مصدوم است هم بازی کند. البته که تصمیم یحیی گل محمدی اشتباه از آب درآمد و این بازیکن دوباره در دیدار با پیکان هم مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت.

مهدی ترابی در آستانه جدایی از پرسپولیس؟

به گزارش خبرنگاران، علاقه گل محمدی به ترابی البته بی دلیل هم نیست، چون این بازیکن در ترکیب پرسپولیس خلاق ترین مهره سرخ های تهرانی محسوب می شود و بیشترین ایجاد خطر روی دروازه رقبا از سوی همین وینگر چپ ایجاد می شود. با این حال، قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس رو به اتمام است و حالا در شایعه ای عجیب عنوان شده که این بازیکن ممکن است بعد از اتمام قراردادش دوباره از پرسپولیس جدا شود.

ترابی که پیش تر یک بار از پرسپولیس جدا شد و به لیگ قطر پیوست، طاقت دوری زیادی نداشت و کمتر از 6 ماه بعد دوباره به لیگ ایران برگشت تا پیراهن پرسپولیس را به تن کند. این موضوع البته فعلا در حدشایعه است و شاید فشاری برای تمدید زودتر قرارداد این بازیکن. پیش تر، اما شایعه عجیب تری هم درباره این بازیکن به گوش رسید که خبر می داد، چون او زیاد در ترکیب تیم ملی بازی نمی کند قرار است از بازی های ملی خداحافظی کند.

مهدی ترابی حالا در گفتگو با ورزش سه، هر دو این شایعات را رد می کند و می گوید کجا برود بهتر از پرسپولیس! او ابتدا درباره شایعه خداحافظی اش از تیم ملی می گوید: نه؛ این مسائل اصلا واقعیت نداشت و هر بازیکنی دوست دارد در تیم ملی حضور داشته باشد. درست است بازی نکردم و دوست دارم بازی کنم، ولی این اتفاق نیفتاد، اما اصلا بحث خداحافظی نیست. ترابی همچنین در پاسخ به این سوال که قراردادت رو به سرانجام است، آیا دوباره از پرسپولیس جدا خواهی شد یا در تیم می مانی؟ گفت: فعلا که هیچ پیشنهادی داده نشده و کجا بهتر از پرسپولیس؟ فعلا پیشنهاد تمدید به من داده نشده و مهم امسال است که بتوانیم قهرمانی را به دست بیاوریم و تا آخر فصل زمان زیاد است. انشاالله اگر صلاح بدانند با باشگاه صحبت می کنیم که اگر خدا خواست توافق کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2625

به "مهدی ترابی در آستانه جدایی از پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی ترابی در آستانه جدایی از پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید