خواستار اجرای آیین نامه هستیم، 16 تیمی شدن لیگ تصمیم فدراسیون است

به گزارش تنها پیامک، رحمان محمدی راد در گفتگو با خبرنگاران درباره برگزاری جلسه هم اندیشی فدراسیون الیبال و تصمیم برای برگزاری مسابقات با حضور 16 تیم گفت: در جلسه برگزار شده تعدادی از باشگاه ها خواستار برگزاری رقابت ها طبق آئین نامه مسابقات بودند، یعنی رقابت ها باید با حضور 12 تیم برگزار شود. اگر مسابقات با حضور 16 تیم برگزار شود این تصمیم فدراسیون والیبال است.

خواستار اجرای آیین نامه هستیم، 16 تیمی شدن لیگ تصمیم فدراسیون است

وی ادامه داد: اگر قرار است مسابقات با حضور 16 تیم برگزار شود هیچ روشی نمی توانیم داشته باشیم. حتی یک کشور معتبر در والیبال سراغ نداریم که رقابت های لیگ خود را به شیوه VNLبرگزار کند. باشگاه سپاهان به همراه تعدادی دیگر از باشگاه ها مخالفت خود را با برگزاری شیوه VNL گفتند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان تاکید کرد: سوالم این است که با وجود تصویب آئین نامه چرا باید از باشگاه ها نظرخواهی شود؟ مگر آئین نامه مسابقات به تصویب هیئت رئیسه نرسیده است؟ تا زمانی که آئین نامه وجود دارد چرا نباید به آن عمل کنیم؟ در آئین نامه ذکر شده مسابقات باید با حضور 12 تیم برگزار شود.

وی اضافه کرد: فدراسیون بحث توسعه والیبال را مطرح می کند در حالی که کیفیت را نادیده گرفته است. تا امروز 10 تیم بازیکنان مد نظر خود را جذب کرده اند اگر قرار است رقابت ها با حضور 16 تیم برگزار شود 6 تیم باقیمانده بازیکنان خود را از کجا می خواهند انتخاب کنند؟ اگر هدف توسعه والیبال است باید از دسته یک این کار را آغاز کنیم و به رقابت های دسته یک کمک کنیم. نباید شأن مسابقات سوپرلیگ از بین برود. در حال حاضر نه شرایط سقوط و نه صعود مشخص نیست.

رحمان محمدی راد گفت: بحث زمان هم بسیار حائز اهمیت است. فدراسیون گفت مسابقات با حضور 16 تیم برگزار و اسفند ماه هم به انتها رسد! آئین نامه کجاست؟ چرا باید مسابقات تا اسفند به انتها برسد؟ چرا تقویم مسابقات ایران همانند تیم های اروپایی نیست؟ چه اصراری بر فشرده برگزاری رقابت های لیگ برتر است؟

سرمربی تیم والیبال سپاهان در انتها گفت: در حال حاضر شاهد هستیم بازیکنانی از دل لیگ بیرون آمدند و در اختیار تیم ملی هستند، این بازیکنان باید در اردوی ملی رشد کنند یا در کوران مسابقات؟ اگر قرار است مسابقات با حضور 16 تیم و در طی زمان 5 ماه برگزار شود راهی جز برگزاریVNL وجود ندارد. فدراسیون والیبال باید طبق آئین نامه مصوب هیئت رئیسه رفتار کند و رقابت های لیگ با حضور 12 تیم برگزار شود تا ارزش سوپر لیگ هم حفظ شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1749

به "خواستار اجرای آیین نامه هستیم، 16 تیمی شدن لیگ تصمیم فدراسیون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواستار اجرای آیین نامه هستیم، 16 تیمی شدن لیگ تصمیم فدراسیون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید