خودتان بسازید، ساخت و طراحی یک نگهدارنده مجله دکوری

به گزارش تنها پیامک، پس از تماشا این اسم، احتمالاً با خودتان فکر نموده اید که پیدا کردن و خرید یک نگهدارنده مجله یکی از ساده ترین کارهای ممکن هنگام تکمیل دکوراسیون خانه و جزو موارد بسیار مقرون به صرفه قیمت است. با این حال ما در مطلب پیش رو قصد داریم که این هزینه ها را برای شما کمتر از این و ساده تر هم کنیم. به علاوه اگر شما از آن دسته از کسانی هستید که از ساخت وسایل تزیینی و کاربردی مورد احتیاج دکوراسیون خانه مانند نگهدارنده خود لذت می برند، بنابراین دقیقا باید با ما تا انتها همراه باشید. با خرید یک ورقه تخته سه لایی با قیمت پایین، می توانید به راحتی یک نگهدارنده مجله بسازید که تعداد زیادی مجله و یا حتی فایل های دیگر مورد احتیاج شما را در خود جای دهد. مطلبی که ما قصد داریم آن را برای شما توضیح دهیم، از برنامه های آنا وایت وایت الهام گرفته شده است. او فهرست برش را روی صفحه ای از تخته سه لا با ابعاد 4 در 4 (نصف یک ورقه تخته سه لایی با ابعاد کامل) ارائه می دهد. یک ورق کامل از این تخته چوب، به راحتی 18 نگهدارنده مجله تشکیل می دهد.

خودتان بسازید، ساخت و طراحی یک نگهدارنده مجله دکوری

مواد و وسایل مورد احتیاج برای ساخت 9 نگهدارنده مجله

نصف یک صفحه (4 در 4) تخته سه لایی با ضخامت 4/1. (از یک صفحه کامل برای ساخت 18 نگهدارنده مجله استفاده می گردد). اگر تخته سه لایی سفت و ضخیم بهره ببرید، ارزش زیادی خواهد داشت.

نکته فنی: قطعه ای که ما در این مطلب با آن به شما آموزش می دهیم، به علت سیستم متریک در واقع 19میلی متر در 90 میلی متر در 2.4 متر بوده است. مقدار واقعی تقریباً یکسان با این مقدار است.

چسب PVA

نوار چسب مفتول با کیفیت

بست (اختیاری)

روکش های انتخابی شما برای نگهدارنده مجله: رنگ، لاک الکل، کاغذ دکوپاژ و غیره.

برش های چوب برای ساخت نگهدارنده مجله

تخته سه لایی را به سه نوار با عرض10 و سه نوار با عرض 4 مانند تصویر برش دهید. اگر از فروشگاه ابزارآلات فروشی به خوبی درخواست کنید، آن ها می توانند نوارها را برای شما برش دهند. در غیر این صورت می توانید تخته ها را با هر کدام از اره هایی که در خانه خود مشاهده می کنید، حتی در صورت لزوم یک اره دستی برش دهید. ما از اره مدور برای ساخت برش های طولانی نگهدارنده مجله استفاده می کنیم. (برای هدایت آن بر روی یک خط مستقیم، ما یک بست 1 × 4 اضافی را به تخته سه لا بستیم تا به اسم راهنما برای اره عمل کند). برش های کوتاه روی اره مخصوص انجام می شد که تنظیم آن با زاویه 30 درجه آسان بود.

با استفاده از نوارهای 4 اینچی، 9 قطعه به طول 6 ¼ برش دهید.

با استفاده از نوارهای 4 اینچی، 9 قطعه به طول 12 اینچ را برش دهید.

با استفاده از 1 × 4 ، نه قطعه با عرض10 برش بزنید.

اکنون تمام قطعات خود را بریده اید. عالی است! زمان مونتاژ رسیده. این ها قطعاتی هستند که برای هر نگهدارنده مجله احتیاج دارید. قطعه پایه را به لبه پایینی یک طرف و در وسط چسب بزنید. سپس قطعه جانبی دیگر را به پایه چسب بزنید. نکته: برای چسباندن قطعه در هنگام چسباندن از نوار 1 × 4 یدکی بهره ببرید. از نوار چسب نقاشی برای نگه داشتن همه قطعات هنگام چسباندن آن ها به یکدیگر - طرفین ، جلو و سپس عقب بهره ببرید. (اگر گیره دارید، آن ها هم این کار را انجام می دهند - اما حقیقت این است که این نوار برای قرارگیری چوب ملایم تر و آسان تر است).

اقدامات نهایی بر روی نگهدارنده مجله شما

چسب را رها کنید تا در طول یک شب خشک گردد. روز بعد، مقداری از بتونه چوب را در برخی از ترک های ممکن برای روکش نهایی پوسته اضافه کنید. یک لایه شن و ماسه نازک، از هرگونه مسئله ای ناشی از چسب و بتونه مراقبت می نماید. در این جا تکه های تخته سه لا آغاز به شبیه شدن به نگهدارنده مجله می نمایند! برای کاربرد یک روکش ساده می توانید از روغن دانمارکی در کناره ها و رنگ نیمه براق برای جلو و پشت ها بهره ببرید. چند روز دیگر به آن ها فرصت بدهید تا روکش ها کاملا خشک شده و نمای خود را پیدا نمایند. اکنون می توانید نگهدارنده کتاب یا مجله را در قفسه کتابخانه خود و یا هر جای دیگری قرار داده و برای نگهداری مجله یا هر چیز دیگری بهره ببرید.

منبع: اتاق
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1808

به "خودتان بسازید، ساخت و طراحی یک نگهدارنده مجله دکوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودتان بسازید، ساخت و طراحی یک نگهدارنده مجله دکوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید