دانشگاه آزاد در چهل سالگی، تمام ظرفیت ها و توانمندی هایش را به نمایش می گذارد

به گزارش تنها پیامک، مدیرعامل صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: با توجه به برگزاری رویداد ملی گام دوم، این دانشگاه در چهل سالگی خود تمام ظرفیت ها و توانمندی های خود را به نمایش می گذارد.

دانشگاه آزاد در چهل سالگی، تمام ظرفیت ها و توانمندی هایش را به نمایش می گذارد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، عسکری غلامزاده؛ مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به اهمیت حضور سرمایه گذاران و نهاد های مالی در رویداد ملی گام دوم عنوان نمود: صندوق پژوهش و فناروی دانشگاه آزاد اسلامی در یکسالی که از عمر آن می گذرد، توانسته با بسیاری از نهاد ها و بخش های مالی و سرمایه گذاری وارد تعامل شده و توافقات و تفاهم نامه هایی نیز به همین علت منعقد شده یا در آینده نزدیک امضا خواهد شد. با توجه به برگزاری رویداد ملی گام دوم که یک تحول بزرگ در عرصه فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد است و این دانشگاه در چهل سالگی خود تمام ظرفیت ها و توانمندی های خود را به نمایش خواهد گذاشت، فرصتی فراهم آمده تا علاوه بر سرمایه گذاری و حمایت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد از طرح ها و استارتاپ ها، سرمایه گذاران و نهاد های مالی را نیز به همین علت فعال سازیم.

وی افزود: با توجه به محول نمودن وظیفه ارتباط با نهاد های مالی و سرمایه گذاری رویداد گام دوم از سوی جناب آقای طهرانچی؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی؛ 9 اقدام عملیاتی به منظور تحقق این ماموریت از سوی ارکان مختلف صندوق صورت پذیرفت. در این راستا دعوت نامه رسمی با محتوای معرفی و تبیین رویداد ملی گام دوم و همچنین وجود فرصت های بکر سرمایه گذاری و مشارکت در اقصی نقاط کشور و در حوزه های مختلف فناوری به فهرست جامعی از صندوق های پژوهش و فناوری، صندوق های سرمایه گذاری، صندوق های سرمایه گذاری جسورانه (vc) و فراصندوق ها ارسال و طی تعاملات مستمر زمینه سازی جهت مشارکت حداکثری این نهاد ها فراهم شد.

مدیرعالم صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در سرانجام یادآور شد: برای تسریع در تحقق اهداف یادشده، پیش نویس تفاهم نامه همکاری نیز تدوین و به نهاد های استقبال کننده ارسال شده و تلاش ما استفاده از حداکثر ظرفیت نهاد های مالی و سرمایه گذار برای حمایت از طرح ها، شرکت ها، فناوران و استارتاپ ها در رویداد ملی گام دوم است. هشتصد میلیارد ریال فرصت سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات به برگزیدگان این رویداد در نظر گرفته شده و برنامه های حمایتی متنوع در زمان برگزاری و پس از سرانجام رویداد ملی گام دم در حال برنامه ریزی است تا بتوانیم گام دوم دانشگاه آزاد را به نحوی پیش ببریم که این دانشگاه به صورت عملیاتی وارد فضای دانشگاه های نسل سوم و چهارم شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2221

به "دانشگاه آزاد در چهل سالگی، تمام ظرفیت ها و توانمندی هایش را به نمایش می گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد در چهل سالگی، تمام ظرفیت ها و توانمندی هایش را به نمایش می گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید