دو نشست تخصصی در زمینه پژوهش های حفاظت و بازسازی آثار تاریخی

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران، دو نشست تخصصی در زمینه پژوهش های حفاظت و بازسازی آثار تاریخی در کتابخانه و موزه ملی ملک بزرگ ترین موقوفه فرهنگی ایران و انجمن موزه، حفاظت و بازسازی آثار تاریخی ایران به مناسبت هفته میراث فرهنگی برگزار می گردد

دو نشست تخصصی در زمینه پژوهش های حفاظت و بازسازی آثار تاریخی

موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک با همکاری انجمن موزه، حفاظت و بازسازی آثار تاریخی ایران، دو نشست تخصصی در زمینه دستاوردهای پژوهش های حفاظت و بازسازی آثار تاریخی، به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی برگزار می نمایند.

نخستین نشست پیشگیری از آسیب های قارچی در مواد موزه ای و کتابخانه ای به سخنرانی دکتر محمد قهری، متخصص قارچ شناسی و استادیار دانشگاه امام حسین (علیه السلام) خواهد بود. این نشست در روز دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 از ساعت 9 تا ساعت 10:30 برگزار می گردد.

دومین نشست به مساله گلسنگ ها و مجموعه میراث جهانی می پردازد. سخنران این نشست دکتر محمد سهرابی، رییس موزه گلسنگ های ایران و عضو هیات علمی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران است. این نشست نیز در دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 از ساعت 10:30 تا ساعت 12 برگزار خواهد شد.

کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران آثار تاریخی و میراث فرهنگی به ویژه در زمینه حفاظت و بازسازی را به حضور در این دو نشست در ساختمان این گنجینه به نشانی تهران، میدان امام، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق) فرامی خواند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 24 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3185

به "دو نشست تخصصی در زمینه پژوهش های حفاظت و بازسازی آثار تاریخی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو نشست تخصصی در زمینه پژوهش های حفاظت و بازسازی آثار تاریخی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید