ساماندهی مشاغل غیر گل و گیاه بازار محلاتی طی 6 ماه

به گزارش تنها پیامک، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از ساماندهی مشاغل غیر گل و گیاه بازار محلاتی طی 6 ماه اطلاع داد.

ساماندهی مشاغل غیر گل و گیاه بازار محلاتی طی 6 ماه

به گزارش خبرنگاران، قدرت الله محمدی در سی و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید بتوانیم با استراتژی برد - برد بازار گل شهید محلاتی را ساماندهی کنیم، گفت: در این خصوص جلساتی با فرماندهان نیروی زمینی داشتیم تا بتوانیم از پنج هکتاری برای این نیرو است که در کنار بازار گل ارتش وجود دارد برای ساماندهی مشاغل غیر گل و گیاه بازار شهید محلاتی استفاده کنیم. چون حذف کردن تعدادبالای غرفه داران بازار گل محلاتی امکان پذیر نیست. آن ها چه قانونی و چه غیرقانونی از این بازار امرارمعاش می نمایند.

وی اضافه نمود: اگر تفاهم نامه کامل صورت گیرد حداکثر ظرف شش ماه می توانیم کار ساماندهی را انجام دهیم. اگر از گذشته اراده ای وجود داشت تا کنون مشکل بازار گل و گیاه شهید محلاتی رفع می شد.200غرفه در بازار شهید محلاتی وجود دارد که ارتباطی با گل و گیاه ندارد و باید جابجا شوند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران ادامه داد: در شش ماه گذشته با 19 اتحادیه جلسات متعددی برگذار شده است و اصناف باید در مورد مسائل مختلف به ما پاسخگو باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2947

به "ساماندهی مشاغل غیر گل و گیاه بازار محلاتی طی 6 ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی مشاغل غیر گل و گیاه بازار محلاتی طی 6 ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید