سامسونگ احتمالا مودم 5G بخشی از گوشی های هواوی را تامین می نماید

به گزارش تنها پیامک، بر اساس گزارش جدید DigiTimes، با بالا رفتن محبوبیت گوشی های 5G، شرکت های سامسونگ و مدیاتک امیدوارند که بتوانند مودم های 5G گوشی های پایین رده و میان رده هواوی را تامین نمایند.

سامسونگ احتمالا مودم 5G بخشی از گوشی های هواوی را تامین می نماید

ظاهرا هواوی می خواهد وابستگی خود را به مودم های 5G کوالکام کم کند و سامسونگ هم این شرکت را به چشم یک مشتری بالقوه در نظر گرفته است. باید خاطرنشان کنیم شرکت تراشه سازی HiSilicon زیرمجموعه هواوی است و تا حالا دو مودم 5G به نام Balong 5G01 و Balong 5000 فراوری نموده است. مورد آخر سال گذشته رونمایی شد و در درجه اول برای گوشی های پرچم دار طراحی و ساخته شده است.

در همین رابطه، سامسونگ هم تا حالا از دو مودم 5G مستقل به نام های اگزینوس 5100 و اگزینوس 5123 رونمایی نموده است. مورد اولی با تراشه ای رده بالا مانند اگزینوس 9820 و 9825 مورد استفاده قرار گرفته و مورد دوم هم همراه با تراشه پرچم دار اگزینوس 990 در گوشی های موردنظر تعبیه شده است. اگر هواوی با سامسونگ به توافق برسد و این شرکت کره ای مودم 5G جدیدی معرفی نکند، احتمالا یکی از این مودم ها برای گوشی های پایین رده و میان رده هواوی مورد استفاده قرار می گیرند.

در هر صورت باید ببینیم که اگر هواوی برای استفاده از مودم های 5G ساخت شرکت های دیگر جدی است، در نهایت کدام شرکت می تواند نظر هواوی را برای این موضوع جلب کند.هواوی با وجود تحریم های آمریکا، همچنان میلیون ها گوشی را روانه بازار کشورهای مختلف می نماید و به همین خاطر شرکت های زیادی خواهان همکاری با این کمپانی چینی هستند.

منبع: Sam Mobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 928

به "سامسونگ احتمالا مودم 5G بخشی از گوشی های هواوی را تامین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ احتمالا مودم 5G بخشی از گوشی های هواوی را تامین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید