سری ردمی K50 نمایشگر WQHD OLED و محافظ گوریلاگلس ویکتوس خواهد داشت

به گزارش تنها پیامک، سری ردمی K50 قرار است پس فردا رسما راهی بازار شوند. به همین دلیل حجم خبرهای منتشر شده پیرامون آن ها این روزها روز به روز در حال افزایش است. در جدیدترین خبر مربوط به سری ردمی K50 هم شاهد افشای مشخصات مربوط نمایشگر آن ها بودیم.

سری ردمی K50 نمایشگر WQHD OLED و محافظ گوریلاگلس ویکتوس خواهد داشت

سری ردمی K50 یکی از قابل انتظارترین گوشی های ردمی به حساب می آیند که قرار است به زودی شاهد عرضه مستقیم آن ها به بازار باشیم. چرا که ردمی به صورت کلی گوشی های بسیار قدرتمند، باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه قیمتی فراوری می نماید و محصولات این شرکت هم در سراسر دنیا هم هواداران و کاربران بسیار زیادی دارد. در نتیجه سری ردمی K50 هم به عنوان پرچم داران این شرکت چینی، بسیار جالب توجه هستند.

اطلاعاتی که به تازگی در رابطه با این محصولات منتشر شده تا حد زیادی آنچه پیش تر می دانستیم را هم پوشش می دهد. از جمله می توان به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 9000 اشاره نمود که در حال حاضر در بین پردازنده های اندرویدی، رقیب ندارد و پیش تر هم معین شد که در گیک بنچ، تنها رقیب آن تراشه قدرتمند A15 اپل است که در آیفون 13 پرو مکس به کار گرفته شده است. البته این تراشه در مدل قدرتمند آن به کار گرفته خواهد شد. بعضی دیگر از مدل های آن هم به تراشه دایمنسیتی 8100 و هم اسنپدراگون مجهز می شوند. این اطلاعات البته بخشی از آنچه را در رابطه با این گوشی ها می دانیم تشکیل می دهد و تا یکی دو روز آینده و در روز مراسم هم قطعا جزئیات بیشتری منتشر می گردد.

از جمله اطلاعاتی که از این سری در اختیار داریم می توان به پشتیبانی آن ها از بلوتوث نسخه 5.3 و کدک صوتی LC3 که به عنوان جانشین کدک SBC معرفی شده و کیفیت بسیار بالایی دارد اشاره نمود. بعلاوه تمام گوشی های این سری از استاندارد صوتی Hi-Res Audio (بی سیم و سیمی)، فناوری دالبی اتموس و بلندگوهای استریو بهره می برند تا بدین ترتیب از لحاظ کیفیت صوتی، هیچ کم و کسری وجود نداشته باشد. سری ردمی K50 بعلاوه از فناوری های بی سیم نظیر وای فای 6 (ax) با پهنای باند 160 هرتزی، GPS دوبانده، NFC و سنسور مادون قرمز بهره می برد.

اطلاعات بیشتر هم در این رابطه وجود دارد. طبق آنچه می دانیم، پنل نمایشگر قدرتمندترین مدل سری ردمی K50 وضوح WQHD یا همان 3200 × 1440 از نوع OLED خواهد داشت و ساخت آن هم به عهده سامسونگ خواهد بود. گفته می گردد مقدار چگالی این صفحه نمایش 526 پیکسل بر هر اینچ است که در این صورت باید آن را رقیب اصلی برترین گوشی های بازار در نظر بگیریم. به خصوص اینکه از فناوری های جذابی نظیر دالبی ویژن، DC Dimming (برای کاهش خستگی چشم هنگام کار با گوشی) و گوریلاگلس ویکتوس بهره می برد تا از لحاظ مقدار مقاومت هم در سطح عالی قرار بگیرد. وب سایت دیسپلی میت که به آنالیز و ثبت امتیاز نمایشگر گوشی ها می پردازد، این پنل را آنالیز کرد و امتیاز عالی +A را به آن داد.

علاوه بر این ها، از شکل ظاهری گوشی های این سری هم به طور کامل باخبر هستیم چرا که طی این چند هفته خبرهای متعددی در این رابطه منتشر شده است. روی پنل پشتی این سری ماژول بسیار بزرگی تعبیه شده که میزبان سه دوربین است. دوربین اصلی سنسوری به بزرگی 108 مگاپیکسل دارد. این احتمال هم هست که شرکت چینی تصمیم بگیرد برای قدرتمندترین مدل این سری، یک سنسور تله فوتو هم در نظر بگیرد چون در مدل پرو که چنین چیزی را شاهد نخواهیم بود. منظورمان از قدرتمندترین مدل این سری همان ردمی K50 پرو پلاس است.

اگرچه انتظار داریم در این مراسم از گوشی های سری ردمی K50 رونمایی گردد اما آن ها، تنها محصولات این مراسم نخواهند بود. این طور که به نظر می رسد، شرکت چینی می خواهد از لپ تاپ تازهی هم رونمایی کند که ردمی بوک پرو 2022 نام خواهد داشت. یک روتر تازه هم در این مراسم رونمایی می گردد. به نظر می رسد این ها تمام چیزی باشند که ردمی می خواهد در رویداد پیش رو معرفی کند. حال اگر قرار باشد اتفاق دیگری رخ دهد، فعلا از آن بی خبریم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2561

به "سری ردمی K50 نمایشگر WQHD OLED و محافظ گوریلاگلس ویکتوس خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری ردمی K50 نمایشگر WQHD OLED و محافظ گوریلاگلس ویکتوس خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید