ظرفیت های شهرکرد در جهت توسعه پایدار شهری به کار گرفته گردد

به گزارش تنها پیامک، رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: ظرفیت و پتانسیل های شهرکرد برای رسیدن به توسعه پایدار شهری به کار گرفته شوند.

ظرفیت های شهرکرد در جهت توسعه پایدار شهری به کار گرفته گردد

آقای بیاتی در ملاقات نوروزی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مسئولان استان باید در پی توسعه پایدار باشند گفت: این استان از پتانسیل و امکانات طبیعی خوبی برخوردار است که در راستای توسعه پایدار می توان از آن ها بهره مند شد، اما نتوانسته ایم منابع و اعتبارات بیشتری را جذب و از این پتانسیل ها به درستی استفاده کنیم.

در توسعه استان و شهرکرد باید با برنامه پیش رفت و با ایجاد اشتغال به برطرف محرومیت استان یاری کرد.

انتظار می رود در تخصیص اعتبارات به شهرداری مرکز استان نگاه ویژه ای گردد تا بتواند در بحث توسعه زیر ساخت ها، تعریف پروژه های نو و تکمیل پروژه های قبلی اقدامات خوبی را انجام دهد.

مدیریت شهری شهرکرد همچنان احتیاجمند یاری و مساعدت مسئولان استانی است تا بتواند بعضی از طرح های معطل مانده را به ثمر برساند.

از لحاظ اقتصادی سال گذشته شرایط خوبی را نداشتیم، اما امیدوار هستیم سال جاری شرایط بهتر و زمینه خدمت بیشتر به مردم فراهم گردد.

آقای نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد نیز گفت: شهرداری ها از جمله سازمان هایی هستند که نمی توانند اعتبارات دولتی داشته باشند و دستشان در جیب مردم می باشد و مستلزم است برترین خدمات را به مردم ارائه کند.

انتظار می رود در تقسیم بودجه به شهرداری مرکز استان نگاه ویژه ای گردد و در تأمین احتیاج های این شهرداری ازجمله خرید نردبان بلند آتش نشانی، تکمیل پروژه های عمرانی، مناسب سازی معابر و... مساعدت لازم را داشته باشند.

شهرداری باید در تمامی حوزه ها خدمات رسانی کند، اما درحال حاضر به علت کمبود آب در حوزه فضای سبز با مشکل روبرو هستیم و در بحث کنترل و نظارت ترافیک باید شهرداری دوربین در سطح شهر نصب کند، اما همه این خدمات احتیاجمند تأمین اعتبار است.

بیشتر بخوانید

سال گذشته برنامه راهبردی ـ عملیاتی شهرداری شهرکرد تهیه و در حال حاضر در مراحل تصویب شورای اسلامی شهرکرد و شورای برنامه ریزی است که آمادگی داریم پیش نویس طرح را برای استفاده بهتر در اختیار سازمان قرار دهیم.

پروژه های نو باید به گونه ای تعریف گردد که سرمایه در گردش آن در مرکز استان بیشتر گردد و از این طریق بتوان به توسعه پایدار دست یافت و شهرداری را در حوزه اقتصادی توانمندتر کرد.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2518

به "ظرفیت های شهرکرد در جهت توسعه پایدار شهری به کار گرفته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت های شهرکرد در جهت توسعه پایدار شهری به کار گرفته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید