فروشگاه های بدون صندوقدار آمازون

به گزارش تنها پیامک، آمازون با استفاده از فناوری بدون پول شروع به فروش محصولات فروشگاه های Go می کند که به مشتریان اجازه می دهد کارت های اعتباری خود را اسکن کرده و بدون بررسی از آن خارج شوند.

فروشگاه های بدون صندوقدار آمازون

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، آمازون با استفاده از فناوری بدون پول آغاز به فروش محصولات فروشگاه های Go می کند که به مشتریان اجازه می دهد کارت های اعتباری خود را اسکن کرده و بدون بررسی از آن خارج شوند.

آمازون گو فروشگاه مواد غذایى (Amazon Go) است که توسط شرکت آمازون راه اندازى شده و اداره مى شود؛ این فروشگاه ابتدا در دسامبر 2016، برای کارمندان این شرکت افتتاح شد و سپس در22 ژانویه 2018 میلادى درهاى این فروشگاه به روى عموم باز شد.

عمل خرید در آمازون گو توسط یک برنامه تلفن همراه، تعداد بسیار زیادی دوربین معمولی و دوربین های مادون قرمز و البته هوش مصنوعی کنترل می شود.در حال حاضرآمازن گو دارای سه فروشگاه در سیاتل-واشنگتن، سه فروشگاه در شیکاگو و یک فروشگاه در سان فرانسیسکو (ایلات متحده امریکا) است.

زمانی که مشتری برای خرید وارد فروشگاه می شود، تلفن هوشمند خود را روبروی دستگاهی مخصوص نگه می دارد تا برنامه آمازون گو فعال شود. سپس هر کالایی که مشتری بر می دارد و در سبد خود می گذارد، به صورت اتوماتیک، هزینه آن مستقیما از کارت اعتباری وی که به حساب آمازون متصل است، کم خواهد شد.

مشتریان قبل از انتخاب آنچه که نیاز دارند، کار ت های اعتباری خود را اسکن می کنند و به طور کلی مجموعه ای از دوربین ها و سنسورها بر آنچه که افراد انجام می دهند، نظارت می کنند.

این فناوری ممکن است به خرده فروشان مانند فروشندگان فرودگاه نیز فروخته شود؛ قرار است آمازون فروش فناوری مورد استفاده برای عدم نیاز به صندوق دار را به سایر خرده فروشان آغاز کند.

غول تجارت الکترونیکی گفت که چندین قرارداد با مشتریان امضا کرده است؛ فناوری Just Walk Out مشابه با فروشگاه های مواد غذایی اتوماتیک آمازون، خرده فروشان دیگر را قادر می سازد تجربه خرید بدون صندوقدار را ارائه دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 852

به "فروشگاه های بدون صندوقدار آمازون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه های بدون صندوقدار آمازون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید