فروش فوق العاده دو محصول ایران خودرو از امروز

به گزارش تنها پیامک، تهران (پانا) - گروه صنعتی ایران خودرو، این بار در راستای اجرای طرح های فروش خود به صورت هفتگی، از امروز (سه شنبه 26 دی ماه) طبق روال به مدت سه روز فروش فوق العاده دو محصول هایما S5 (با گیربکس شش سرعته اتوماتیک) و هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک را عرضه کرده است.

فروش فوق العاده دو محصول ایران خودرو از امروز

در راستای اجرای طرح فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به صورت هفتگی در سه شنبه ها، این هفته سی و دومین مرحله از طرح فروش فوق العاده محصولات این شرکت برای محصولات خانواده هایما (هایما S7 پلاس توبورشارژر اتوماتیک و هایما S5 توبورشارژر اتوماتیک شش سرعته) با قیمت قطعی و موعد تحویل سه ماهه اجرا می شود.

طرح قبلی (سی و یکمین مرحله از فروش های فوق العاده) با عرضه سه محصول پژو پارس tu5، دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک و دستی هفته پیش (19 بهمن ماه) با مشارکت پنج میلیون و 81 هزار و 924 نفر برای 8000 دستگاه خودرو با شانس 1 به 635 برگزار شد.

قرعه کشی طرح مذکور شنبه پس از آن (23 بهمن ماه) برگزار شد که بر اساس آن چهار میلیون و 402 هزار و 533 نفر برای خودرو پژو پارس tu5 با ظرفیت 4000 دستگاه، 405 هزار و 995 نفر برای دناپلاس توربو اتوماتیک با ظرفیت 2000 دستگاه و 273 هزار و 396 نفر برای خودرو دناپلاس توربو شش سرعته فرمان برقی 207 با ظرفیت 2000 دستگاه شرکت کرده بودند؛ به ترتیب شانس برنده شدن برای پارس tu5 یک به 1100، برای دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک یک به 202 و برای دناپلاس توربوشش سرعته یک به 136 بوده است.

در این مرحله از فروش محصولات هایما، متقاضیان می توانند از امروز (سه شنبه/ 26 بهمن ماه) تا خاتمه روز پنجشنبه/ 28 بهمن ماه) نسبت به ثبت نام اولیه از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند. قرعه کشی این مرحله نیز طبق روال، شنبه هفته آینده (30 بهمن ماه) در حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است باتوجه به اینکه دراین مرحله از فروش محصولات هایما، مشتریان نهایی به طریق قرعه کشی مشخص می شوند، محدودیت های فروش همچون اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، ممنوعیت انتقال امتیاز به شخص ثالث، ممنوعیت ثبت نام برای افراد حقوقی، صحت شماره تماس اعلامی، آدرس، کدپستی و... وجود داشته و اعمال خواهد شد. ضمن اینکه دیگر مشتریان برای ثبت نام اولیه هیچ وجهی واریز نخواهند کرد.

اما برخلاف آنکه در مرحله قبلی فروش محصولات خانواده هایما، محدودیت هایی همچون نداشتن پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهینامه معتبر و حداقل فاصله 48 ماهه از خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا، وجود نداشت و تنها شرکت کنندگان در طرح های قبلی فروش بدون قرعه کشی محصولات خانواده هایما، امکان ثبت نام در این طرح را نداشتند اما در این مرحله از فروش این محصولات مجدد محدودیت های مذکور اعمال شده است.

با توجه به اعمال قانون اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خودروهای داخلی، قیمت هایما S7 توربو شارژ اتوماتیک نسبت به مرحله قبلی فروش آن تغییر قیمت داشته است که به نظر می رسد به سبب همین موضوع مالیات بر ارزش افزوده باشد و در این مرحله با قیمت 680 میلیون و 996 هزار تومان عرضه شده است؛ اما قیمت هایما S5 توربو (با گیربکس شش سرعته اتوماتیک) با همان قیمت مرحله قبلی (595 میلیون تومان) عرضه شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2425

به "فروش فوق العاده دو محصول ایران خودرو از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش فوق العاده دو محصول ایران خودرو از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید